Mogu li umetnuti 16Gb RAM-a u MacBook Pro početkom 2011. godine?

MacBook Pro 13 'Unibody početkom 2011

Model početkom 2011., procesor i5 ili 2,7 GHz i7 i A1278 / 2,3 GHz.



Rep: 295



Objavljeno: 26.07.2012



Apple kaže da svoj RAM mogu nadograditi s 4 GB na 8 GB (2x4 GB RAM-a). Je li moguće instalirati 2x8GB DDR3 SoDIMM 1333MHz kartice na moj Mac?



Ja sam nastavio i instalirao 16 GB RAM-a na svoj Macbook. U redu je, osim kada pokušavam pokrenuti Windows 7 Pro u bootcampu. Dolazi na zaslon za prijavu, a zatim se zaustavlja. ponekad dođe samo do bijelog zaslona. Mislim da win pro7 može podnijeti 192 GB REM-a, pa u čemu je problem? Može li to biti memorijski model? Kupio sam Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM za Mac.

Hvala!

Komentari:



Žao mi je što iskopavam stare postove, ali želim nadograditi svoj mbp na 16 GB i želim znati hoće li svi ovnovi biti prepoznati.

Pretražio sam mrežu do one mjere za koju sam sposoban i negdje mogu pronaći jasan odgovor.

Hvala

31.12.2013 po Tekone

Hej, momci, imam rani MacBook 15 od 2011. godine i nadogradio sam ga na 8 GB RAM-a (2x4 GB RAM-a). Apple kaže da s ove veze '4 GB (dva SO-DIMM-a od 2 GB) od 1333 MHz DDR3 memorije, dva SO-DIMM utora podržavaju do 8 GB':

http://support.apple.com/kb/sp620

Je li moguće nadograditi s 8 na 16Gb?

Znam da je na ovaj post odgovoreno i da sam rekao 'da možemo nadograditi na 16gb', ne baš tim riječima, ali shvaćate. Samo sam se htio uvjeriti.

Hvala.

Arjun

04.04.2014 po Arjun

Arjun - Za buduću referencu postavili ste pitanje na mjestu gdje samo Odgovori pripadaju. Molim koristite vezu za dodavanje komentara na odgovarajući odgovor ili pokrenite O.Q .. Svi modeli 011 mogu pokretati 16 GB RAM-a podržana kupite Apple, ali, djeluje.

04.05.2014 po originalmachead

Hej, dodao sam 16 koncerata na svoj MacBook Pro iz 2011. godine i odradio sve veće performanse. Bio je puž sve dok se nisam presvukao preko ovna.

Siguran sam da SSD-om možete postići dodatnu brzinu, ali zašto trošiti novac kad brzinu možete poboljšati za djelić troškova. Svaki put kad nadogradim OS činilo se da se sustav usporava. Toliko je toga stavljalo u veliku memoriju na ovnu da je moj stroj bio gotovo beskoristan. Sada je brzina tamo gdje ja to volim i nemam problema sa svime. Ni stari problem pretraživanja Wi-Fi-ja svakih pet sekundi zaista nije problem. Memoriju sam kupio na Amazonu i bila je jeftina, a na YouTubeu možete potražiti upute kako je zamijeniti u svom stroju.

I moj MacBook Pro i moj iMac imaju 16 koncerata, stari iMac je I5, a MacBook Pro I7.

Prvo isprobajte memoriju, a zatim odlučite želite li SSD. Možda ćete otkriti da SSD nije potreban.

Sretno i sretan popravak

11.10.2015 po miata90redd

Također sam dodao 16 RAM-a na svoj MacBook Pro početkom 2011. i 500 SSD pogon .. 300 USD za sve .. Potpuno novo računalo .. Vrlo jednostavno to učiniti i sami .. tone videozapisa na You Tube-u .. toplo preporučujem raditi oboje. ..

01.09.2016 po Klasični sportovi

12 odgovora

Odabrano rješenje

Rep: 115,8 k

Da.

Ako je ovaj odgovor bio koristan, molim ne zaboravite vratiti marku prihvaćeno je.

Komentari:

Potvrđeno, trenutno Mac: Mac book pro 15inch početkom 2011

4gb dfr3 1067 MHz 204 pina da Previše sam nadogradio na 16Gb RAM-a u ovom MacBook-u. Sam je instalirao ovna. Napomena za korisnike, prije nego što to pokušate ispraznite kompaktore, ispraznite ih kompaktorima i resetirajte Mac na računalo, uzemljite se i koristite antistatičku zaštitu kako ne biste oštetili računalo. Provjerite je li memorija potpuno postavljena. Uključite računalo i pokrenite svoju početnu stranicu i provjerite memoriju da biste je provjerili nakon instalacije, tako što ćete otvoriti približno ovaj Mac da biste vidjeli novi instalirani ram broj.

10.12.2016 po Ivan

Da i ja sam .. uspješno je instaliran.

17.01.2017 po Muhammad Farooqi

Imam Mac Book Pro (15-inčni, kasno 2011.) i na matičnu ploču instalirao sam 2 8 GB (1600 MHz DDR3). Nisam imao pogrešaka, problema i trčim

(2) 2TB u sustavu za ukupno 4TB (1 na uobičajenom mjestu za HD, a ja sam uklonio CD-ROM i zamijenio ga ležištem za priključak za drugi SSD). Nisam imao problema.

galaxy s4 nema zvuka tijekom poziva

16.11.2019 po dov

Rep: 7,4 k

Hoće li uspjeti?

Da.

Je li to totalni gubitak ako još uvijek imate okretan tvrdi disk?

APSOLUTNO!

Nabavite SSD, a zatim RAM. Radije bih imao SSD i 2 GB RAM-a nego tvrdi disk i 20 GB RAM-a. Sve dok računalo još uvijek koristi tvrdi disk, što se mene tiče, pokvareno je i jadno neupotrebljivo.

Komentari:

Ne razumijem vaš komentar. Ugrađen je moj tvrdi disk MacBook Pro 2011. Kako ne bih koristio svoj tvrdi disk?

13.05.2016 po euchreyou

Mislim da je referenca da ako i dalje koristite pogon tvrdog diska tipa 'platter' (HDD), onda je to bezvrijedno .. Ali mislim da je to sranje objašnjenje. SSD tvrdi disk izvodit će se mnogo brže od tvrdog tvrdog diska. Zamišljajte to kao kalkulator u odnosu na olovku kada radite matematiku. Kalkulator je puno brži jer je sve digitalno / elektronički. Olovka, poput standardnog tvrdog diska s pločom, puno je sporija (u usporedbi s računalom) jer je uređaj s 'mehaničkim čitanjem'.

30.06.2016 po Rick Wall

HDD nije beskoristan, ali istina je da je SSD lako najučinkovitija nadogradnja za svako računalo koje ga još nema. U Macbooku i dalje možete zadržati tvrdi disk za sporije pohranjivanje velikih količina ako žrtvujete optički pogon. Išao sam s optičkim pogonom + SSD, ali stalno mi ponestaje prostora na disku, djelomično i zato što se nadam da ću previše zamijeniti da se OS X ne očisti. Nadam se da će dodatni RAM to riješiti, dovodeći ovo pitanje u puni krug.

10.03.2016 po Martijn Vos

Rep: 73

Imam MacBook Pro 15 '2.0 Ghz iz 2011. godine i instalirao sam 2 Corsair modula od 8 GB i prepoznaje i radi.

Ali uopće nisam primijetio nikakvo poboljšanje performansi :-(

Mislim da ako nadogradite na 8 GB učinit ćete trik ..

U nekoliko strojeva jednostavno neće koristiti sve to. Ne znam, možda jeste, a nisam primijetio.

Komentari:

Stavljanje 16 GB RAM-a u računalo nije poput bacanja Hemi-a od 600 konjskih snaga u automobil ... To je više poput dodavanja vučnog paketa u automobil, kamion ili terenac ... ako već vučete veliki teret, paket za vuču (npr. više RAM-a) pomaže u učinkovitijem obavljanju posla. Ima li to smisla? Ako niste koristili procesorski intenzivne aplikacije ( Aplikacije koje se koriste u aplikacijama za stvaranje sadržaja poput PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) prije prekidača, tada ne, nećete primijetiti promjenu nakon. RAM određuje koliko aplikacija i koliko podataka Mac može pratiti bez potrebe za čitanjem ili upisivanjem na medij za pohranu (pristup VMEM-u koji usporava proces). Brzina pregledavanja e-pošte ili weba ... ili reprodukcije glazbe neće se zamjetno promijeniti nakon Maxing RAM-a. Stroj već pokreće te Aplikacije onoliko brzo koliko to čovjek može otkriti, a App dopušta .. te namjene jednostavno nemaju koristi od 16 GB RAM-a.

03.10.2014 po originalmachead

'Ako niste koristili procesorski intenzivne programe' iz originalmachead

Prilično sam siguran da je mislio na RAM, a ne na procesor. Iako mogu biti jedno te isto, nisu nužno. Otvaranje ogromne slike u Photoshopu može biti intenzivno RAM-om, a složeni filtar može biti intenzivan. Možda je korisno imati više RAM-a, ali neće ubrzati procesorski intenzivan zadatak.

03.02.2016 po makcentričan

Dakle, ovo je originalmachead. Imam i MacBook Pro 2011, a od El Capitana postaje sve sporiji i sporiji. Obično ne koristim aplikacije poput Photoshopa ili InDesigna ... samo Apple Mail, Google Chrome i Pages. Znači, kažete da ako povećam RAM, neće li to pomoći usporavanju brzine računala?

13.05.2016 po euchreyou

@euchreyou - prvo bih se usredotočio na čišćenje HD-a. Usporavanje vašeg sustava podrazumijeva da se pogon puni, a datoteke su fragmentirane. Pokrenite Disk Utility s vanjskog pogona za pokretanje, a zatim pokrenite Disk Doktor ili neko drugo sredstvo za čišćenje predmemorije i dnevnika. Zatim očistite što više smeća. Želite imati najmanje 1/4 pogona besplatno, a manjem pogonu treba više (1/3). Nakon što imate slobodnog prostora, pokrenite dobru aplikaciju za defragmentaciju poput: Vozi Genus . Nakon što se vaš pogon vrati u formu, trebali biste primijetiti veliko poboljšanje!

14.05.2016 po I

Što se tiče sljedećeg koraka, povećao bih vašu RAM memoriju s obzirom na činjenicu da radite uređivanje slika. Najvjerojatnije su problemi s pogonima nastali zbog činjenice da ste vašom uporabom stvorili mnoge fragmentirane datoteke jer nije imalo dovoljno RAM-a za zadržavanje slike u RAM-u. Također bih pogledao zamjenu HD-a za veliki SSD (1 ili 2 TB) ako si to možete priuštiti. ili razmislite o SSHD-u. Ne bih skočio na dvostruki pogon osim ako ga vaš sustav ne može podržati (u nekim modelima postoji problem)

14.05.2016 po I

Rep: 61

Da, moguće je. Budite oprezni samo s markama. Neće sve marke raditi savršeno. Imao sam neke pocetnike koji su savršeno radili, a neki uopće nisu radili.

Komentari:

Pozdrav MIlan. Možete li reći marke koje su radile i marke koje nisu radile? hvala

11.10.2015 po kontakt

@kontakt Postoji mnogo setova za ovu nadogradnju koje se mogu naći na ebay-u, možda su skuplji, ali je vjerojatnije da će raditi

16.10.2020 po CNG majstor

Rep: 25

moj MBP2011 radi jako dobro nakon instaliranja 16GB ramova i Samsung SSD 850 EVO 500GB. Otvorite stranicu za prikaz potrebno je samo 14 sekundi. Vrijedna nadogradnje i vaš se MBP osjeća kao novije računalo.

Rep: 35

Za sve vaše želje za nadogradnjom na 16 GB RAM-a ... NE!

Zašto, ne zato što ga stroj neće prihvatiti, jer hoće, a ako imate dobru marku, dobro će funkcionirati i prepoznati ga, iako je Apple jasno rekao da je maksimalnih 8 Gb.

Međutim, većina ljudi vjeruje da je sporo računalo zbog memorije, što je faktor, ali nadogradnja na 16 giga samo troši vaš novac, 8 GB je dovoljno ako ne planirate pokretati 5 virtualnih računala odjednom, malo vjerojatno.

Možda biste trebali razmotriti i druge čimbenike poput grafičke memorije u kojima možete nadograditi jer je u čipsu i brzinu tvrdog pogona. Ponekad je vaša grafička memorija preopterećena, čini se kako je samo 256 MB u usporedbi s verzijom MacBook Pro od 2,2 GHz (MC723LL / A) s početka 2011 koja ima 1 GB grafičke memorije. Tada tvrdim vozite, možda ga bombardirate s toliko podataka o glazbenim datotekama i video datotekama da na vrijeme ne može pronaći ni ono što tražite.

Razmotrite ih prije nego što potrošite izgubljeni novac na Memory Upgrade. Zaista nećete vidjeti veliku razliku od 16 GB RAM memorije.

Komentari:

Brian, slažem se s dijelom tvoje izjave '8 GB je dovoljno za većinu ljudi'. Izuzetak sam zbog vaše primjedbe na Apple, koja je jasno navela da je 8 GB ograničenje. Appleovo ograničenje temelji se na prvom danu povijesti modela, a ne na tome koji su memorijski moduli izašli kasnije. Iako je istina da se Apple nije vratio na testiranje novijih memorijskih modula koje drugi imaju. Uz to, neki sustavi (Core2 Duo) imaju ograničenje zbog CPU-a i logike memorijskog kontrolera koji se koriste u njima. Sustavi koji mogu adresirati više memorije (i3 / i5 / i7) i najnoviji OS-X mogu je iskoristiti. Posljednji komad ovdje je aplikacija: ne mogu sve aplikacije koristiti svu ovu memoriju (niti joj trebaju). Konkurentno pokretanje različitih aplikacija može omogućiti svakoj pokrenutoj aplikaciji svu potrebnu memoriju. Postojanje jedne aplikacije koja ima mogućnost pristupa cijeloj ovoj većoj količini RAM-a trebao bi biti potvrđen od strane navedenog dobavljača aplikacije. Kao primjer, CadCam može iskoristiti ovaj dodani RAM.

13.05.2014 po I

VM ovdje samo zbunjuje problem jer bi se trebalo uzeti u obzir ograničenje memorije OS-a VM-a i, konačno, broj VM-ova i zašto koristite VM-ove. Većina ljudi koji koriste VM trebaju pokrenuti Windows ili UNIX / Linux da bi dobili pristup određenoj aplikaciji, a zatim se primjenjuje ista priča koja je granica OS-a i aplikacije po toj VM-u. Tada performanse CPU-a, pohrane (HD / SSD) i / ili mreže postaju ograničenje performansi. GPU odražava samo sposobnost obrade sustava. Tako će zaglibljeni sustav naići na probleme neovisne o količini RAM-a koji ima. Ljudi ne uzimaju u obzir sve dijelove i ravnotežu svakog elementa koji čini računalo. Što je ovdje dno dna i slažem se s vama i po tom pitanju.

13.05.2014 po I

Glasao sam za ovaj odgovor jer je netočan.

29.04.2015 po gradonačelnik

Toplo preporučujem zamjenu HD-a SSD-om. Vidjet ćete puno poboljšanja u vremenu pokretanja i ukupnim performansama.

11.10.2015 po hgontijo

Hoćete li vidjeti utjecaj nadogradnje memorije u potpunosti ovisi o vašoj upotrebi. Ne pokrećem nijedan VM, ali koristim 7,9 GB i moj Mac stvara previše swap datoteka. Mislim da bi mi više sjećanja učinilo puno dobra. RAM je jeftin.

10.03.2016 po Martijn Vos

Rep: 561

Da, možeš. Također uvijek možete provjeriti na Kingstonovoj web stranici. Navodi se koja je maksimalna memorija odabirom stroja.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16 giga RAM-a dobro je samo za 64-bitne sustave, na 32Bit-u se koristi oko 8 gigabajta RAM-a prije nego što računalo padne.

Komentari:

Moglo bi vas šokirati kada čujete da OS X 10.8 i novije verzije i sav hardver koji može pokretati 10.8 i novije verzije, je 64 bita. Koliko mi je poznato, jedini strojevi koji će se obraćati na više od 8 GB RAM-a navika run 10.8 su posljednja generacija G5 tornjeva i prva generacija Mac Pro tornjeva.

01.09.2016 po orao

32-bitno računalo ne može adresirati više od 4 GB. Čak je 8 GB u tom slučaju otpad.

10.03.2016 po Martijn Vos

Je li to istina? Nisam imao pojma. Hvala. 8 GB upola je jeftinije od 16 .. misao 16 čini se modernom osnovnom linijom. Čak i 8 na mom novijem MBP-u osjeća se slabo

27.03.2019 po Shawn

Upravo sam dodao 16 koncerata na svoj MacBook Pro početkom 2011. godine i kada je iz puža postao trkaći stroj. Također je poboljšao internet. Ako nadogradite, pogledajte monitor aktivnosti i on zapravo koristi preko 10 koncerata za rad.

Koristio sam consair Mac memoriju.

Moj se stroj usporavao sa svakom nadogradnjom OS-a i mislim da je to metoda Jabuka koja vam govori da trebate novi stroj. Koristim kabel za vezu kruga za hvatanje slika iz neobrađenih datoteka s fotoaparata i sada to izvrsno funkcionira.

06.06.2015 po miata90redd

Da imate sustav od 4 GB, mogli biste se zaustaviti na 8 GB i vidjeti isti rezultat. Ovdje je veća pobjeda čišćenje vašeg pogona od prikupljene smeće. Jedan dobar alat je Disk Doktor možete preuzeti iz App Storea. Sljedeća je stvar pokrenuti Drive Utility s drugog pogona za pokretanje i popraviti i popraviti dozvole. Posljednja stvar je defragmentacija HD-a jer se datoteke vremenom fragmentiraju. Ako se možete ljuljati, nabavite SSHD ili SSD da biste zamijenili sporiji HD. U kombinaciji s 8 GB RAM-a imat ćete vrištanje!

06.06.2015 po I

Rep: 1

Također sam prošli tjedan nadogradio svoj Macbook pro iz 2011., s 4 na 16, a sve što mogu reći je WOW.

Komentari:

Je li sada, januar 2018., još uvijek vau ili ste imali problema? A koristite li ssd ili originalni hd? A koji operativni sustav koristite? Imam macbook pro 2011 iz verzije 10.6,8 i razmišljao sam o nadogradnji OS-a, ali čitajući ih mislio sam da bih trebao i memoriju. Memoriju koje marke ste koristili? Također želimo biti sigurni da će cs3 raditi na novom operativnom sustavu.

16.01.2018 po komontana

Dvije godine kasnije kupio sam MBP s kraja 2011. godine, bilo je sjajno, otišao sam na 16 gigabajta i moja se sreća udvostručila, zatim sam stavio Intel SSD za Mac (serija 535) i moja se sreća opet udvostručila. Imao sam ASUS VX7 2011. godine koji je imao 16 gigabajta i isti i7 kao i ovaj MBP, Apple udara ASUS VX7 stražnjicu. Sada imam 30 sekundi pokretanja na Windowsima s dvostrukim pokretanjem 10, ponekad i manje, a ima puno programa. Kako možete biti tako sretni s 9 godina starim računalom? Sve u vezi s novim ram-om i novim ssd-om, a ne 2ih, koštao me oko 750 USD (450 USD na eBayu. Nema novog Windows računala za koje bih zamijenio ovog 9-godišnjeg MBP-a, nitko od njih nije mogao ispuniti moja očekivanja nakon tiskanja i Gadim se u računalnim trgovinama kako bih ispitao brzinu, a ne samo otmjene zapisane specifikacije. Oh, trčanje Cataline s lakoćom i potpuno funkcionalno. Catalina se čizme brže od 30 sekundi, je li to nakaza?

28.06.2020 po Ric Glass

Rep: 25

izjava u jednom retku ... u MBP 13, početkom 11, dijeljena video memorija jednostavno će se povećati. Imao sam 3xxMB video RAM-a kad sam imao 4GB RAM-a .. Sada imam 512MB video RAM-a s 10GB RAM-a. grafika radi tako glatko. (Adobe suite) posebno ...

tko god govori da se ništa neće promijeniti, više je od tehničkog.

Komentari:

10 GB RAM-a ... Sigurno u to

16.10.2020 po CNG majstor

Rep: 1

umetnuo 16 GB na moj 8, 1 početkom 2011. MBP ne prepoznaje jedan utor ovna. Testirao sam Ram na memtest86 i sredinom 2012. MBP radi sasvim dobro. Ažurirao sam na high sierra, resetirao dječja kolica i smc i dalje nemam sreće da mac vidi. možda se ovan brže presporo. Ipak, jednom sam vidio maca kako govori 16gb ram-a. pa možda imam neispravan priključak. ali kad sam pokrenuo svoj originalni 2x4GB Ram, vidio je oboje potpuno u redu. Tako da sam zaista izgubljen

Komentari:

ikona oka na samsung galaxy s5

Upravo sam stavio 16 GB na svoj MacBook Pro 13 inča početkom 2011. godine, a 'about Mac' prikazuje samo 8 GB s jednim otvorenim utorom. Također sam na visokoj sieri. Također se pitam da li ga moje računalo jednostavno ne prepoznaje ??

01.12.2020 po žakard

Vjerojatno imate lošu utičnicu ili niste u potpunosti postavili SO-DIMM

25.10.2020 po I

Rep: 1

Objavljeno: 15.03.2020

Intel core i7 2860QM koji se koristi u 15 ”i 17” MBP podržava do 32 GB RAM-a. E sad, intrigantno je pitanje kako će ti MBP-ovi odgovoriti na jedan DDR3 RAM 1600, 1333 i 1066 MHZ 204 pina od 16 GB? Naravno pretpostavljajući da će RAM stick fizički stati u MBP-ov RAM utor.

pokušat ću uskoro s mojim 17-inčnim MB-om iz 2011. godine.

Komentari:

Neće se dogoditi! Samo zato što CPU arhitektura ima mogućnost, to ne znači da je Apple omogućio sve linije adresa ili postavio memoriju tako da to može učiniti. Testirano je prije nego što 32 GB nije izvodljivo.

25.10.2020 po I

Alex