Kenmore elitni hladnjak ne hladi se

Hladnjak

Vodiči za popravak i demontažu uređaja za hlađenje hrane, uključujući hladnjake, zamrzivače i hladnjake-zamrzivače.



Rep: 157



Objavljeno: 11.02.2018



Zdravo. Imam Kenmore elitni hladnjak, koji se ne hladi. Stara je nešto više od godinu dana, ne bi trebalo biti ništa glavno.



Nazvali su lokalnog servisera i platili poziv za uslugu od 30 dolara, rekao je da nema freona. Naručio sam piercing vrijednost i mogao zaustaviti curenje freonom. Nakon što je sve spojio, mjerač je očitao da ima freon. Dakle, plaćeni poziv za uslugu ni za što, hahaha.

Tražim savjet što dalje. Nema kodova pogrešaka, ventilator i kompresor rade, samo se ne hlade.

Broj modela je 795.74023.411



Hvala unaprijed, sjajna stranica. Ovdje sam čitao puno članaka.

Komentari:

Razmišljao sam o tome da samo naručim termostat, videći je li to problem. Mrzim početi kupovati nepotrebne dijelove, sve dok ne pronađem pravi.

02.11.2018 po Heath dovde

Imati isti problem i volio bih vidjeti je li netko pronašao rješenje. Kupio sam svoje od seara i ne mogu doći nigdje razgovarajući s njima.

24.07.2018 po parga444

Imam temperaturu 795.74022.411 Kenmore Elite hladnjaka koja varira između 39-53 stupnja. Zamrzivač 15-30 stupnjeva?

30.08.2018 po Tony

Imam isti model i upravo je danas prestao raditi - bilo kakvi popravci - njegove su dvije godine stare - mislim da ih je LG napravio za njih

10.03.2018 po Rafal Zep

Potrošio sam 3 tisuće dolara na model Kenmore Elite 79574023 dolara, a hladnjak i zamrzivač jučer su prestali raditi. Tehnika za popravak tvrtke Sears danas se nije pojavila nakon što sam uzeo slobodan dan i prebacio se na petak. U međuvremenu imam hladnjak koji ne radi i obitelj dolazi na božićni praznik.

18.12.2018 po Janey Cope

23 odgovora

Odabrano rješenje

Rep: 316,1 k

bok @zookster ,

Što nije hlađenje hladnjaka, zamrzivača ili oboje?

Koji ventilator radi? Ventilator isparivača, ventilator kondenzatora ili oboje?

Ventilator za isparavanje neće raditi s otvorenim vratima - ne želite ispuhivati ​​hladan zrak kroz vrata - pa ćete morati osluškivati ​​njegovo pokretanje. Zatvorite i otvorite vrata i slušajte ako čujete kako se pokreću / zaustavljaju kad se vrata zatvore / otvore.

Postaje li isparivač ledeno hladan? Nalazi se iza ploče u odjeljku za zamrzavanje, kao i ventilator za isparavanje.

Ovdje je veza do dijelova za vaš hladnjak. Praktičan je jer daje ideju o općenitom smještaju dijelova

Ažuriranje (12.12.2018.)

bok @zookster ,

Znam da ste rekli da ste provjerili rashladno sredstvo, ali znate li da za uređaje serije Kenmore Elite (hladnjake) postoji jamstvo od pet godina na zatvoreni rashladni sustav i deset godina na linearni kompresor Ovo nije toliko dobro kao zvukovi. Nakon 1 godine još uvijek morate platiti trud da biste ga popravili pod jamstvom, samo ne i dijelove. Nešto o čemu treba razmisliti ako utvrdite da je kompresor neispravan.

Ovdje je veza odredbama o jamstvu. Pomaknite se dolje do hladnjaka

Komentari:

Danas ću provjeriti dijelove i javiti vam.

Ventilator koji sam provjerio nalazi se iza hladnjaka, zajedno s kompresorom. Obje rade, ali linije nisu hladne na dodir. Kao da kompresor radi, ali nije uključen.

Nijedna strana nije hladna btw.

Hvala na linku Jayeff. Cijenim vašu pomoć i objavit ću ono što doznam.

12.02.2018 po Heath dovde

bok @zookster ,

Ako nijedna strana kompresora nije hladna, jesu li zavojnice kondenzatora tople ili vruće?

Ako ne, to znači da se kroz sustav ne pumpa rashladno sredstvo, pa je možda kompresor neispravan. Jeste rekli da ste provjerili freon. Je li imao ispravan pritisak?

Ako su zavojnice kondenzatora vruće, morat ćete provjeriti jesu li jedinica za isparavanje i ventilator zaleđeni.

Ventilator za ispuštanje puše hladni zrak kroz zamrzivač, a također i u hladnjak. Ako ventilator za isparavanje ne radi, zamrzivač će biti hladan u blizini jedinice za isparavanje, ali ne i drugdje u zamrzivaču.

Ako su jedinica i ventilator zaleđeni, to znači da ili grijač za odmrzavanje ne radi, tajmer za odmrzavanje ne radi, neispravna je upravljačka ploča itd.

Ciklus odmrzavanja razlikuje se među proizvođačima. Obično se javlja jednom svakih 8 -12 sati rada hladnjaka i traje oko 20-30 minuta. Kompresor je isključen, kao i ventilatori i uključen grijač. To omogućuje da se bilo koji led topi i odvodi. Temperatura u zamrzivaču ide do 32 ° F (0 ° C). kad to dostigne, led se već otopio zbog grijača, a kompresor se ponovno pokreće da vrati zamrzivač na 0 ° F (-20 ° C) s uključenim ventilatorom za isparavanje

Ako jedinica za isparavanje nije zaleđena, provjerite radi li ventilator za ispražnjenje (označite lopaticu ventilatora, zatvorite vrata na nekoliko trenutaka, a zatim otvorite vrata i provjerite je li označena lopatica pomaknuta. Također provjerite je li jedinica za isparavanje ledeno hladna. možete se doslovno držati prstima ako ga dodirnete i ako radi ispravno. Nosite suhe rukavice da biste se osjećali.

12.02.2018 po Jayeff

Stavio sam mobitel na snimanje s lampicom, a zatim zatvorio vrata hladnjaka, kako bih provjerio je li nestalo. ventilator se okreće.

24.01.2019 po fstmxr4u2c

Posjedujem tvrtku za popravak uređaja. Evo izravne mjere: LG LINEARNI KOMPRESOR propada. To nije problem 'sears', to je LG. Da, Kenmore je zaštitni znak seara, ali i dalje je LG kompresor u kvaru. Evo kako postupiti: Nabavite novi kompresor I kondenzator i sušač za filtar pod jamstvom LG-a ili Sears-a i nazovite pouzdanu osobu za popravak uređaja koja može 'zapečaćeni sustav'. Naplatit će vam oko 300 - 500 američkih dolara. da to promijeni. Osim ako postoji uspješna kolektivna tužba ili ako ste spremni odvjetiti se i sami krenuti za njima, ovo je vaš jedini postupak.

20.11.2019 po fb2

Gotovo sam zaboravio jednu stvar ... ako ste odlučili jednostavno baciti hladnjak, I dalje ćete dobiti besplatne dijelove pod jamstvom i na eBayu ih možete prodati za otprilike 300-400 USD!

20.11.2019 po fb2

Rep: 73

Moj hladnjak Kenmore Elite ima isti problem. Star je 2 godine i savjetovano mi je da ga bacim u smeće. Zna li netko što? Muka mi je zbog odlaska na odlagalište otpada. U sjajnom je obliku, osim što kompresor ne radi kao dvojica servisera !!!! Model 795.74023.412. Također, postoji kolektivna tužba za ove hladnjake za koje sam se prijavio, a neki od vas možda žele učiniti isto:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Komentari:

Hvala. Podnio i zahtjev.

26.01.2020 po jeffc30044

Hvala na tim informacijama! Moj petogodišnji model 795.5182 prestao je zamrzavati, pa sam se prijavio!

08.07.2020 po Larry Barnes

Također ću se za svaki slučaj prijaviti za ovu Class Action, ali prema tužbi, hladnjaci Kenmore nisu pokriveni.

14.12.2020 po Arnold Barron

Rep: 61

Imam isti problem. Pronašao sam tehničke radove s nekim primitivnim postupcima za rješavanje problema, ali dovoljno da steknem predodžbu o tome što se događa. Kaže da treba provjeriti razinu napona na priključku glavne ploče regulatora na kompresoru, 'CON201'. Kad je konektor kompresora odspojen, isključite hladnjak i ponovo ga uključite i izmjerite napon na 'CON201'. Nakon 30 sekundi trebao bi ići na 200VAC. Moja nije. Mjerenja su skočila sa oko 12 VAC na 70 VAC. List preporuča ispitivanje napona s priključenim konektorom kompresora i nakon 10 minuta provjerite napon na “CON201” (morat ćete gurnuti ispitne vodove u stražnju stranu konektora da biste uspostavili kontakt). Trebao bi biti 80VAC. Moja nije bila. Bilo je posvuda, poput ostalih mjerenja. Tako sljedećeg jutra hladnjak odjednom ponovo radi normalno. Odlučio sam ponovno provjeriti radni napon na 'CON201'. Još uvijek skače posvuda, ali ovaj put skače iznad 100VAC. Ne znam koliko će dugo raditi i ne vjerujem mu. Možda je zapelo u načinu odmrzavanja, ali čini se da je jedini način rješavanja problema zamjena glavnog kontrolera. Dobivanje dijela potrajat će danima jer ga većina mjesta nema na skladištu.

Komentari:

Hvala puno na informacijama!

07.01.2019 po Bogati Conrad

Rep: 61

Ni za pamet nema popravka, kompresor je epidemija ovih LG hladnjaka. Traju negdje između jedne i tri godine. I kao što je gore rečeno, nitko ne želi raditi na njima. Dobio sam lokalnog servisera da izađe čim ga je pogledao, rekao je da ga bacite i kupite novog. Rekao je da Samsung i LG proizvode najgore hladnjake na tržištu s najmanje jamstava. Rekao je da znam da su to užasne vijesti, volio bih uzeti vaš novac, ali morate smanjiti svoje gubitke i kupiti pouzdan hladnjak. Savjetovali su mi da bi stavljanje novca u moj LG hladnjak bilo rasipanje jer bi to opet stvorilo isti problem u kratkom roku. Rekao je da kupite ili GE, Whirlpool ili Frigidaire. Odlučio sam se za novi Frigidaire s 5 godina jamstva

Komentari:

Moj hladnjak je isti, a kompresor je promijenjen 3 puta, sada je opet zakazao i promijenili su oba isparivača. Zasad dobro funkcionira.

27.10.2019 po Julio Mejias

Zapravo, OBOŽAVAM raditi na njima. Brzo 500 dolara i redoviti rad svake 2-3 godine.

05.02.2020 po popravak uređaja

Rep: 49

Nalazimo se na našem drugom modelu Kenmore junk elite 795.740 31 cu ft. Prvo se zaustavilo hlađenje bez kodova pogrešaka, nazvali smo službu za kućno jamstvo i poslali Sears out. Kakva nakupina. Naručili su dijelove za ispitivanje freona, jedan tjedan, zatim više dijelova, još dva tjedna, fino su rekli da je došlo do curenja freona negdje u ormaru, gdje negdje neće moći popraviti jedinicu. Mjesec dana bez hladnjaka i kućnog jamstva platio je većinu novca za zamjenu. Ponovno smo kupili istu jedinicu. Moja supruga nije sretna jer smo manje od 3 godine kasnije u istoj situaciji i čekamo da treća strana searsa izađe i kaže nam što nije u redu. Nema kodova pogrešaka. Vrh je blizu 40-47, a zamrzivač ispod 20-ih.

Komentari:

Isti problem ovdje. Hladnjak je star nešto više od godinu dana. Potpuno zaustavljeno hlađenje. Par stotina dolara hrane smeće ili poklona. Pojavio se serviser Searsa i rekao da treba zamijeniti kompresor. Deset dana čekanja na dijelove. Sedmi dan hladnjak je ponovo počeo raditi. Tehničar se napokon vratio da završi posao. Sve funkcionira normalno, bez kodova pogrešaka. Kaže da ništa ne može učiniti i nazvati ako se ponovi. Da baš. Još jedna novčanica od 95 dolara i nema se što pokazati. Čini se da je uobičajena pojava da ti hladnjaci prestanu raditi bez poznatog razloga, a Kenmore to nema.

02.03.2019 po Tony Powell

Vjerujem da hladnjak stalno zapinje u načinu odmrzavanja. Postavljanjem u demo način rada i izlazak iz njega mogu ponovno pokrenuti hladnjak (ponekad na nekoliko dana, a ponekad na nekoliko tjedana). To se postiže pritiskom na tipke temperature hladnjaka i leda istovremeno pet sekundi. Također sam se odlučio kupiti jednogodišnju garanciju Sears za 200 USD. Sada su na udaru za dijelove, radnu snagu, pozive za servis. Ako to ne mogu popraviti, zamjenjuju ga. Nažalost, ovo je bila jedina prava opcija koju sam imao u to vrijeme.

04.05.2019 po Tony Powell

vaš uređaj nije kompatibilan s ovom ispravkom verzije

Kupio sam svoj Kenmore elite model 795.75043 prošlog studenog 2018. U kolovozu 2019. temperatura se počela penjati u hladnjaku i zamrzivaču, ali za dan-dva opet je počela raditi. Tehničar je izašao i rekao da ništa nije u redu. Platio sam produženu jamstvenu uslugu znajući da ovi francuski hladnjaci imaju problema. 14. prosinca temp se počeo ponovno penjati. Hladnjak je porastao na 60, a zamrzivač na 40. Nepotrebno je reći da su se stvari počele topiti. Led u ledu počeo se topiti i kapati kroz otvor za točenje leda. Uklonili svu hranu i smjestili je u naš garažni hladnjak. Dva dana kasnije (danas) ponovno je počeo raditi i temp su sada normalni. Dakle, ne isključuje li se način odmrzavanja? Primijetio sam da je unutarnji rub vrata bio vrlo topao, ali ne sada. Tehnologija dolaska sutra. Najvjerojatnije opet neće ništa učiniti. Hvala svima.

16.12.2019 po fred.kawashima

Rep: 49

Vau…. zvuči kao da su svi bili u istom čamcu ovdje, prije otprilike 4 godine kupili smo Kenmore elitni hladnjak i baš prošli mjesec 2. kompresor se potpuno ugasio. Ispostavilo se da nas je, kad je tehnologija sears prvi put došla i instalirala novi kompresor, obavijestio da je to loš dizajn tvrtke LG i da se kondenzacijska zavojnica također mora izmijeniti istovremeno s kompresorom zbog činjenice da je kondenzacijska zavojnica izrađena od aluminija, a ne od čelika. Problem s kondenzacijskom zavojnicom koja je aluminij je taj što s vremenom rashladno sredstvo počinje razgrađivati ​​kondenzator (koji je aluminij), a male onečišćenja počinju plutati unutar sustava, što može prouzročiti začepljenje kapilarne cijevi i neće pokretati rashladno sredstvo unutar sustava pa se ne događa učinak hlađenja. Upravo sam prošli tjedan odlučio staviti svoje mjerače rashladnog sredstva na sustav i točno ono što sam očekivao, kada sam provjerio tlakove na mjeračima na visokom bočnom mjeraču očitavalo se oko 110 PSIG, tako da sam znao da kompresor pokušava potisnuti plin , a donja strana bila je u negativnoj strani gdje je zapravo bila u vakuumu. Samo da obavijestim većinu vas tamo, rashladni sustav nikada ne bi trebao raditi u vakuumu, mogao bi biti oko 5 PSI, a to bi bilo da su zavojnice smrznute, ali nikada u vakuum, pogotovo kad su zavojnice isparivača i zamrzivača kao tople kakve jesu. I tako, kad vidim da je donja strana sustava u vakuumskom stanju, a na izlaznoj strani kompresora očitava 110 PSIG tlaka, tada postoji ograničenje u sustavu. obično na prednjoj strani zatvaračke cijevi, zbog čega ne dopušta da plin zakipi u zavojnicama i vozi niz tempo da se ohladi. Još jedna stvar o kojoj treba razmisliti, ako slučajno servisna služba nakon ugradnje novog kompresora ne koristi suhi dušik za stvaranje tlaka i uklanjanje smeća unutar sustava, tada bi sustav i dalje mogao biti onečišćen i sigurno će se dogoditi još jedan kvar. Čini se da ću popravljati vlastiti hladnjak jer ne mogu ovisiti o sears tec kako bih ga ispravio prvi put, pogotovo nakon kupnje ovog uređaja s jamstvom. Izgleda da ću rastaviti novi kompresor s vodova i isprati cijeli sustav FJC 2032 otapalo za ispiranje i suhi dušik. Umjesto plina 404A upotrebljava se suhi dušik kako ga ne bi poslao u okoliš (stvarno bi me mrzlo uhvatiti to i izgubiti moju dozvolu za hlađenje) Ako imate priliku, pogledajte ovaj video s Utube-a (Uklanjanje blokade - JD Nel Rashlađivanje) da biste točno razumjeli što je potrebno učiniti kako biste uklonili blokadu i nadamo se da ćete svoj hladnjak vratiti u pogon .. I da, još jedna stvar koju trebate upamtiti, uvijek pazite da vaš ventilator i kondenzator budu što čišći kako kompresor ne bi radio ne riskirajte do vrućeg i kuhajte ulje unutar kompresora i začepite vodove za rashladno sredstvo.

Ažuriranje (04.04.2019)

WOW !! s kojim smo problemom svi suočeni s ovim 'francuskim vratima' dizajna hladnjaka U svakom slučaju, vjerovali ili ne, stvarni problem s ovim dizajnom hladnjaka nije kompresor, već način na koji se rashladno sredstvo distribuira na isparivač hladnjaka. Već sam objavio u objašnjenju „kako funkcionira rashladni sustav i načini čišćenja cijelog sustava nakon izgaranja kompresora“ Da vidimo, prije svega, problem je bio u tome što je, kad su dizajnirali ovaj hladnjak, proizvođač instalirao aluminijsku zavojnicu kondenzatora ili uštedjeti novac ili tko zna zašto ?? U svakom slučaju kada ovaj hladnjak neko vrijeme radi, rashladno sredstvo ili mineralno ulje počne razgrađivati ​​ovu zavojnicu i uzrokovati plutanje onečišćenja unutar sustava, uvjerite se da filtar / sušilica hvata ove čestice, ali s vremenom se ova sušilica počinje začepiti i stvarati probleme cijeli sustav. Najbolje što sam otkrio je da nazovem Sears i imam uslužni tec. istodobno iziđite i promijenite i kompresor i zavojnicu kondenzatora (novi dizajn izrađen je od čelika), a također instalirajte novu sušilicu filtra (što bi u svakom slučaju trebali učiniti) kako biste mogli dobiti ove dijelove pod jamstvom. Zatim osiguravajući% # * @ da on ili ona ispuši cijeli sustav dušikom ili još bolje isprati sustav FJC 2032 otapalo za ispiranje da se riješim tih čestica. Moj se hladnjak još uvijek nije savršeno hladio, pa sam na kraju otvorio sustav i promijenio trosmjerni ventil za rashladno sredstvo (ovaj ventil isporučuje plin i za isparivače za hlađenje hladnjaka i za zamrzivač) ili šalje plin u hladnjak ili zamrzivač, ovisno o tome kojem u tom trenutku treba hlađenje. A također mijenjajući kapilarnu cijev koja napaja isparivač hladnjaka, ova zatvaračka cijev je veličine kako za zamrzivač, tako i za hladnjak kako bi istodobno radili, što dobro funkcionira kad oba rade. Ali ono što se događa jest da kada hladnjak zahtijeva hlađenje, a ne zamrzivač, ova cijev za zatvaranje je veličine i samo jedna od cijevi koja u tom trenutku teče rashladnim sredstvom preopterećuje kompresor i stvarno se trudi potisnuti ovu malu količinu plina. Ukratko, na kraju sam ispravio ovaj problem tako što sam otvorio stražnji dio svog hladnjaka kako bih dobio pristup ovoj kapilarnoj cijevi i uklonio je te instalirao cijev sljedeće veličine za olakšavanje ovog pritiska i od tada je sjajno radio ... Izvorna veličina ove cijevi je otprilike 0,031 I.D. pa sam ga promijenio u sljedeću veličinu 0,040 I.D. i još jedna stvar kao što sam rekao u jednom od mojih ostalih postova je da kada sam izvorno stavio hladnjake na sustav, dobivao sam očitanje tlaka od 110 na visokoj strani i uvlačio se u vakuum na donjoj strani. Ovu vrstu pritiska definitivno ne želite vidjeti pogotovo kad trči u vakuumsko stanje. Vidite da s ovim kompresorom koji radi u vakuumskom stanju nema apsolutno nikakvo hlađenje (ili malu količinu rashladnog sredstva natrag poznato kao super vrućina da ovaj kompresor ostane hladan) Moj hladnjak sada radi oko 36 stupnjeva s postavljenim na 34 i zamrzivač radi na oko -10 stupnjeva. Sa očitanjem brojača sada oko 110 psi na visokoj strani, što je dobro, ali sada dobivam oko 7-10 psi na donjoj strani, definitivno SJAJNO !! i ova jedinica sada mulja kao mače .. A kompresor ostaje lijep i hladan !!!

Komentari:

Poštovani, možete li poslati fotografiju ventila koji zamjenjujete

12.12.2019 po Terry s

Jeste li smješteni u New Jerseyu, ako je tako, volio bih da mi servisirate Kenmore

21.02.2020 po SAVON ANDRE

moj e-mail je garylety@gmail.com, ako ne, možete li preporučiti somone osim sears

21.02.2020 po SAVON ANDRE

Kako ući i izvaditi iz demo načina rada ??

22.02.2020 po Midgie

LOL ... Još uvijek nešto nije u redu ako morate povećati veličinu zatvarača.

05.02.2020 po popravak uređaja

Rep: 73

Skupinsko akcijsko odijelo:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Poslao sam svoje podatke i javili su mi se tražeći više detalja oko tjedan dana kasnije.

Sretno! Sears / Kenmore / LG bili su neetični i varljivi s ovim hladnjacima. Tvrtke ne mogu ovako iskoristiti svoje kupce, to je jednostavno potpuno neprihvatljivo. Ako su napravili loš proizvod, moraju posjedovati tih 100%.

Komentari:

Hvala vam! Nadam se da će Kenmore (ili netko drugi) to ispraviti. NISAM impresioniran svojim Kenmore Elite hladnjakom niti njihovim nedostatkom bilo kakve usluge. Ipak, zahvaljujem na vašoj pomoći Jeanette!

10.02.2020 po Lauri Waldvogel

Da, u potpunosti se slažem. Ovaj hladnjak ima mnogo poznatih problema. Kompresor se prekida oko 18 mjeseci. Tehničar ove godine koji je popravio moj Refrig bio je sjajan, ali morao je imati 5 popravaka. Nije kriv. To je situacija pogađanja. Stalno poziva LG. Ovo je drugi put u 3 godine. Najnoviji popravci, novi kompresor instaliran 2x, nadogradnja na sustav kruga za pomoć s poznatim problemom, nove zavojnice hladnjaka, Freon curi 2x, pravilna ravnoteža između hladnjaka i zamrzivača isključena. Znam puno više nego što bih volio o hladnjacima.

05.05.2020 po KRISTINE MCKENNA

Rep: 25

Ne znam ima li ovo veze s mojim hladnjakom koji ponovno radi, ali nakon tjedan dana bez hlađenja ili smrzavanja stavio sam ga nekoliko puta u demo način rada i iz njega. Sutradan je počeo s radom i radi već nekoliko mjeseci. Ne znam, ali ništa ne košta pokušati i provjeriti radi li.

Komentari:

Učinio sam to i ništa se nije dogodilo.

Tada sam isključio struju sa zida,

a zatim ponovno umetnite utikač na 120 VAC.

Tada su se pokrenuli ventilator kompresora i isparivača

trčanje!

Jedini problem je početna kapa 20u450VAC

vjerojatno još uvijek loše, jer je čitalo samo 33 VAC,

umjesto 80VAC koji se naziva u priručniku.

Idem ujutro u Grainger i razgledati

čep od 40u450VAC i provjerite hoće li se to 'pokrenuti'

kompresor bolji. Jedini dobar dio je '

namoti kompresora i dalje moraju biti netaknuti, čak i nakon

radi na ovom niskom naponu i pretjerano je VROĆA!

04.04.2019 po polkatrumpeter

Rep: 25

Kenmore elite mlađe od 2 godine prestale su se hladiti / smrzavati prije nekoliko mjeseci. Pozvali smo tehničara. Rekao je da treba zamijeniti upravljačku ploču pa sam naručio novu. Dan kad je stigao, hladnjak je ponovo počeo raditi nakon što sam ga nekoliko puta tijekom nekoliko dana stavljao u demo način rada i iz njega, kao što je netko drugi ovdje sugerirao. Odlučili smo malo zadržati dio. Mjesec i pol kasnije i opet se prestaje hladiti / smrzavati. Našao je tehničaru da to pogleda, a on je potpuno izvukao ladicu i rekao da nema uzorka smrzavanja, što znači da kompresor ne radi. Kompresor pokriva Sears, ali ne i radna snaga. U međuvremenu smo kupili Whirlpool. (Samo za poslovnu godinu, Searsovo 5-godišnje jamstvo bilo je preko 1000 američkih dolara pa ga nismo dobili. Jamstva Lowea i Home Depoa manja su od 300 američkih dolara tijekom 5 godina, a 30% ga vraćate ako ga ne koristite. Također kad kupite filtere za vodu nakon prvog, možete predati račun i vratiti pola novca tijekom 5 godina.) Još uvijek imam velik komad smeća koji sjedi u garaži i pokušavam shvatiti što imati veze s.

Komentari:

Uobičajeno je da ovi hladnjaci imaju loše releje, zato radi pogrešno i vjerojatno ne slajući napajanje na kompresor, netko tko zna što rade može zamijeniti releje. To radim cijelo vrijeme, tehničar sam za kućanske aparate.

06.02.2019 po fstmxr4u2c

Ne, GE hladnjaci imaju loš relej na ploči 942, NE LG / Elite modeli. Gotovo NIKADA ne zamjenjujem LG upravljačku ploču zbog problema s hlađenjem, gotovo 99,99% lošeg linearnog kompresora.

08.09.2019 po fb2

Kako ga izvaditi ili staviti u demo način ??

22.02.2020 po Midgie

Rep: 73

Hvala na pažnji u vezi s razrednom akcijskom odijelom. Upravo sam predao / la svoje podatke / situaciju.

Komentari:

Molim! Planiram što više ljudi znati o tome, tako da LG stvarno mora platiti !!! Hrpa prevaranata koji prodaju smeće

16.01.2020 po Michelle Smith

Hvala je dodao i moje detalje. Moj 'ne baš tako' Elite kompresor iz 2016. za 2016. nije uspio, zamijenio je 99 dolara nakon mnogo tjedana čekanja na popravak putem Searsa. Čekam da se to ponovi uskoro. I oni imaju hrabrosti pokušati prodati proširena jamstva osobno od strane tehničara i putem telefona.

05.02.2020 po Grant Moxham

Sretno. Svi tehničari kažu mi da kompresor neće uspjeti za 12-24 mjeseca. Potražite kroz Better Business Bureau i Consumer Affairs. Pozivanje Searsa ili LG-a beskrajna je glavobolja. Očekujte da ćete biti prebačeni po cijelom Filipinima i nećete dobiti odgovore, osim ako vas ponovno vrate da platite 50 dolara mjesečno za osiguranje vaših uređaja. Tada kada vam se hladnjak pokvari platite 1/2 cijene. Zvuči apsolutno pogrešno, pa jest.

05.05.2020 po KRISTINE MCKENNA

Rep: 37

Pa zamijenio sam kompresor u svom i radio je 10-ak mjeseci i sada je opet pokvaren. Ovaj je put problem u tome što se hladnjak ne hladi dovoljno (55-58 °), ali zamrzivač izgleda ok (5 °). Ventilator isparivača u hladnjaku radi, a zavojnica isparivača u hladnjaku je samo malo zamrznuta (prvih nekoliko centimetara). Visoki i niski tlakovi u liniji dok kompresor radi su oko 125, odnosno 7, što je otprilike tamo gdje su bili kad se kompresor mijenjao (100/0 prema mojim napomenama). Dakle, kompresor ovaj put nije zakazao, ali iz nekog razloga hladnjak se ne hladi. Pretpostavljam da bi to moglo biti ograničenje ili možda dvosmjerni ventil koji napaja dva kruga isparivača ne radi ispravno. Pretpostavljam da se ne isplati ponovno popravljati ako netko ne zna drugačije.

Dakle ... Razmišljam o kupnji novog hladnjaka. Kako se mogu pobrinuti da ne dobijem drugi model koji koristi ovaj problematični LG kompresor? Moj je bio marke Kenmore.

Btw, potpisao sam razrednu akciju. Hvala na tim informacijama!

Komentari:

Vidim da je LG nedavno povećao svoje jamstvo kako bi pokrili 5 GODINA RADA !!! To će se odnositi na bilo koji hladnjak kupljen u posljednjih 5 godina i trebao bi pomoći mnogim ljudima koji imaju ovaj problem s kompresorom. Nažalost, ne mogu dobiti nikakve informacije o tome hoće li se to odnositi na sustave LG s brandom Kenmore poput mog. Pretpostavljam da neće. Evo ažuriranih informacija o jamstvu: https: //lgcommunity.us.com/discussion/38 ...

30.04.2020 po r str

Moj najnoviji tehničar bio mi je od velike pomoći, ali hladnjak mi je pao 6 tjedana. Došao u kuću 5x. Rekao mi je da je francuska vrata izradio LG i stavio ih na rub pločnika. Isti odgovor prošle godine s drugim tehničarima. Predložio je nabavku GE hladnjaka. Na njima rade cijeli dan.

05.05.2020 po KRISTINE MCKENNA

Rep: 79

Dobro, prvo, radi li zamrzivač, ali ne i hladnjak? Ako je to slučaj, ventilacijski otvor je začepljen. Zrak struji kroz otvor za odzračivanje između hladnjaka i zamrzivača. Dvije stvari trebale bi biti odmrzavanje sustava isključivanjem. Nakon što se potpuno odmrznite, očistite ga, otvorite otvor za odzračivanje i očistite, provjerite postoji li nešto što bi moglo blokirati protok zraka. Priključite ga natrag i osjetite protok zraka, posebno između hladnjaka i zamrzivača.

Također, poslušajte kako se čuje kompresor. Ako ne čujete kako se uključuje, možda će vam trebati kickstarter. To je poput golemog kondenzatora koji pričvrstite na kompresor hladnjaka kako bi se okrenuo. Možete ga naručiti putem interneta ili ga kupiti u trgovini zamjenskih dijelova hladnjaka.

Komentari:

Upravo sam provjerio što je Jayeff ranije spomenuo.

Čujem kako ventilator radi u hladnjaku i isključuje se kad se vrata otvore.

Onaj na stražnjoj ploči zamrzivača uopće ne radi. Ne bi li ovo uopće dopuštalo da se ohladi ili bi se samo nagomilao led?

Nijedna se strana ne hladi ostalim momcima koji pokušavaju pomoći. Ovaj model nema relej na kompresoru kao većina.

12.02.2018 po Heath dovde

Što ste saznali? I moj kompresor radi, ali ne hladi ništa ...

15.08.2018 po D fitz

Ja imam isti problem. Dakle, zanima me i što ste saznali.

15.08.2018 po Dave

Ne ne ne. Ovaj kompresor NEMA kondenzator. Ovdje je nevjerojatno neznanje. Svatko misli da je stručnjak.

05.02.2020 po popravak uređaja

Rep: 13

Da je momak za popravak sears posjetio vezano uz kenmore elite hladnjak koji nije hladio samo 3 godine. Kompresorski pucanj naručio je novi pod jamstvom. Nazovite naknadu od 99 USD, pričekajte 3-4 tjedna da se tehničar vrati i instalira novi kompresor za dodatnih 260 USD. LG smeće nikad više. Sve vrijeme sears pokušava isprobati mjesečnu garanciju na sve kupljene predmete tvrtke Kenmore za 50 dolara mjesečno.

Komentari:

Isto - žuč da me pokušaju prodati kad im je korisnička služba užasna (na čekanju ili prekidu veze - zabilježena je poruka koja kaže da su im računala pala i da pokušaju nazvati za 24 sata - pretpostavljam da je to Filipini - smatram da je značajka chata puno bolja), a serviseri nisu bili pouzdani (nedolazak - moraju naručiti dijelove koji bi trebali tjedan dana za očito uobičajeni problem) i nisu ih uspjeli riješiti. Osjećao sam se loše što su imali 3 sata popravka punog lemljenja - i to još uvijek nisu popravili

Da bi LG napravio tako loše hladnjake i popravio ih poput operacije - gdje je rad preko 500 USD - moj se hladnjak još uvijek ne hladi - i blizu sam kupnje drugog hladnjaka - samo se nadam da će poštovati svoje jamstvo - 4 sastanka geeesh

Toliko je ludo da nisu imali pojma da me prodaja nečega što se pokvarilo i što su mogli popraviti nije natjeralo da im plaćam mjesečnu naknadu

Samo je trebalo odzračiti

25.01.2020 po rainbowshalom

Rep: 13

Kenmore Elite 795.7402 poznat je po problemima linearnih kompresora. Kupac pazite !!!!

Komentari:

Ponuda je bila 750 dolara za popravak, pa smo je ukinuli. Tijekom dijagnostičkog appta, tehnologija pokušava prodati produljeno jamstvo. To je u najboljem slučaju sjenovita poslovna praksa. Ne kupujte od Searsa. Imaju lošu reputaciju zbog kvalitete i usluge.

06.04.2019 po jeffc30044

Je li netko pronašao rješenje za ovo? Doista li se pokvari kompresor? Ovdje sam pročitao komentar gdje je napon bio posvuda tijekom ispitivanja napona na kompresoru. Moj radi isto, ali na dijagramu hladnjaka stoji da zamjenjuje glavnu upravljačku ploču ako ne uspije na tom testu. Naručio sam novi za 180 popusta na eBayu. Nadam se da će to popraviti, ali sumnjam da hoće zbog čitanja ovog zadnjeg komentara u vezi s kompresorom. Ovo je velika mana ovih hladnjaka. Ne bismo trebali udarati na troškove hrane i popravke. Svi se moramo okupiti zbog parnice. Na mom hladnjaku sve radi, samo se ne hladi. Ventilatori pale gumbe bez kodova pogrešaka. Kompresor radi neprestano bez izbacivanja. Kompresorski vodovi su topli na dodir, a zavojnice kondenzatora se ne zagrijavaju kao što bi trebale. Molim pomoć ako netko ima odgovor na problem. Već se naginjem prema otkazu kompresora. Hvala svima unaprijed

07.01.2019 po Yiannis

Pa mogu vam reći da je u mom slučaju napon kompresora zaista bio posvuda i ploča je bila u redu. Problem je bio kompresor. Imao je potpuno iste simptome koje opisujete. Ova pločica čini neke čudne stvari s pogonskim naponom. Čini se da se ubrzava vrlo sporo, a zatim osjeti opterećenje i kontinuirano prilagođava. Pretpostavljam da moraju ići na izuzetno složene dizajne kako bi dobili ogromnu jedinicu poput ove s dva isparivača koja rade na tako maloj količini rashladnog sredstva (4,75 oz). Čak i nakon što sam zamijenio kompresor, trebalo je satima da se tlakovi stabiliziraju i otprilike 24 sata prije nego što se stvar pravilno ohladila. Već nekoliko mjeseci savršeno radi (34 hladnjaka i 0 zamrzivača stabilno drže), ali prema onome što sam pročitao ne očekujem da će predugo trajati.

16.07.2019 po r str

Zapravo nema popravka. Prije 3 godine kupio sam hladnjak za 2200 dolara. Pristojni tehničari kažu vam problem. Primarni kompresor, ali zbog toga je na ploči potreban novi zakrpa, Freon je promijenio 3x, zamijenio hladnjake. Moj tehničar ove godine bio je kod mene pet puta, stalno telefonira s LG-om. To znači Kenmore Elite, izradio drugi suradnik. Plaćeno 270 dolara prije 14 mjeseci, a ovaj put 450 dolara. Nisam mogao ostati ni u svojoj kući. Očekujte ovo. Tako se postupa.

05.05.2020 po KRISTINE MCKENNA

Mrzim spominjati, ali potražite BBB i pitanja potrošača. Vidjet ćete tisuće istih problema. Nisu samo Sears. Kenmore Elite trebao bi biti kvalitetan proizvod, ali je natjerao kupnju drugog suradnika. U slučaju LG. Još jedan suradnik koji navodno proizvodi visokokvalitetne proizvode. Ništa se ne poduzima. Troškove moramo platiti otprilike svakih 12-18 mjeseci. Jučer se u tvrtki Loews LG Refrig prodavao za 2.800 dolara. Isti problem, isti problemi.

05.05.2020 po KRISTINE MCKENNA

Rep: 316,1 k

Bok @ Linda McCoy

Je li više od ili manje od 5 godina?

Ako je manje od 5 godina od datuma kupnje, postoji 5 godina jamstvo proizvođača na zapečaćenom sustavu (vidi str. 3).

Morat ćete platiti bilo koji rad, ali ne i dijelove za koje se utvrdi da su neispravni.

Ako se ispostavi da je problem kompresor, tada na njega postoji 10-godišnje jamstvo proizvođača.

Komentari:

Da, to mi govori moj priručnik za vlasnike

05.01.2020 po Linda McCoy

Tip za popravak kaže da je to freon i da se ne može popraviti.

05.01.2020 po Linda McCoy

Pozdrav @Linda McCoy,

U redu, ali ako je curenje u zapečaćenom sustavu, tada sustav treba popraviti, čak i ako to znači zamjena, na pr. ako je u cjevovodima ili zavojnicama kondenzatora itd., tada treba zamijeniti taj određeni odjeljak. Ako je u cjevovodu unutar hladnjaka i ne može mu se pristupiti, onda mislim da se hladnjak mora zamijeniti jer shvaćam da se ovo područje hladnjaka ne može popraviti.

Jamstvo ne razlikuje gdje je problem, samo ako postoji problem ili ne sa zapečaćenim sustavom, ako znate na što mislim.

05.01.2020 po Jayeff

@jayeff Molim se da mi pomognu, jer je mojih 5 godina isteklo 19. veljače

A puklo je u travnju i ne mogu doći do moje kuće do 27. svibnja = (

05.12.2020 po Linda McCoy

Rep: 1

Ima li novosti? Imamo ista pitanja. Donijeli su ga u servis i rekli su da je to možda matična ploča.

Komentari:

Zamijenio sam glavnu ploču, ali nije pomoglo. Hladnjak je još uvijek dolje. Već sam kupio novi hladnjak i ovo je moj projekt garaže. Kad ga popravim, riješit ću ga se.

01.07.2019 po Tony

@ Melissaann501 jeste li dobili vijesti o mogućim rješenjima?

24.01.2019 po Bonnie Whitt

Ne. Na našem području nema nikoga tko popravlja hladnjake izrađene od LG-a ili Samsung-a. Sljedeći dostupni sastanak za popravak zakazali smo za Sears, koji je u srijedu, 9. siječnja. Volio bih da imam bolje vijesti. Čim od njih dobijemo odgovor, objavit ću.

01.07.2019 po melissaann501

Dakle, je li vaše jamstvo pokrivalo troškove zamjene? Unutar priručnika nalazi se 10 godina jamstva na kompresor.

01.08.2019 po melissaann501

Bilo koja moguća rješenja?

24.01.2019 po Bonnie Whitt

Rep: 1

Nakon svih glavobolja s peckanjem i trošenja sati i sati, a mislim preko 8 sati na telefonu, svaka rec da se prenosi s odjela na odjel, odustao sam. Kompresor i freon bili su pokriveni jamstvom, ali htjeli su 600 za rad, pa sam odlučio kupiti kompresor putem interneta i sam ga instalirati. 180 za kompresor i 30 dolara u srebrnim šipkama potrebnim za lemljenje linija .. i malo freona ... sve sam samostalno radim ispod 250. Hladnjak sada dobro radi, ali čini se da radi od 45 minuta do sat vremena i samo isključite se na 4-5 minuta ili tako malo, a zatim se kompresor ponovno uključi ... ima li ideja? Ovo je stvarno užasan hladnjak ... .. volimo ga, ali ga istovremeno mrzimo ... Mislim da se ne sjećam da je radio toliko dugo i samo 4-5 minuta odmora za kompresor ... .ne čini mi se u redu. Bilo koji savjet bit će zahvalan ...

Komentari:

Zamjenski kompresor i sušač mogli ste besplatno dobiti od Searsa u jamstvu i još uvijek ga sami instalirati. To sam i učinio. Dijelove su otpremili do moje kuće. Samo slučaj u slučaju da drugi razmišljaju o ovoj ruti. To je težak posao i potrebno je iskustvo i potrebni su posebni alati.

13.05.2020 po r str

Rep: 1

Kompresor bi trebao imati 10 godina jamstva. Moju sam imao 5 godina i bila je pokrivena. Trudovi nisu pokriveni, a koštao me 380 dolara i neke promjene da bih to popravio.

Komentari:

Sears je propao ubrzo nakon što sam kupio hladnjak. Produljeno jamstvo kupio sam i za 500 USD! Srećom koristio sam Visa za kupnju garancije i uspjeli su mi vratiti novac. LG je odbio poštovati jamstvo proizvođača i rekao da ga nije pokrivao jer je iz Searsa.

16.01.2020 po Michelle Smith

Ako je vaš hladnjak tvrtka Kenmore Elite koju proizvodi LG, LG nije odgovoran ni za jedno jamstvo. Sears je odgovoran jer ga sears prodao s imenom Kenmore Sears daje 10-godišnje jamstvo samo na zatvorene dijelove sustava. Još uvijek morate platiti troškove rada i putovanja.

16.04.2020 po LadyTech

Zatvoreni sustav ima 5 godina jamstva, a kompresor 10 godina jamstva. Ali molim se da poštuju popravljanje zapečaćenog sustava jer je mojih 5 godina isteklo 19. veljače, prestao je raditi u travnju i treba im više od mjesec dana da izađu do moje kuće = (

05.12.2020 po Linda McCoy

Rep: 1

Može li me netko uputiti kako da se uključim u kolektivnu tužbu? Ovo je ludo. Razumni smo ljudi koji svoj teško zarađeni novac trošimo na komad smeća. Mislim da naša briga nije dobivanje novca u bescjenje. To je učinio Sears. Većina nas želi samo hladnjak koji radi. Hlađenje i smrzavanje nas čine sretnima i mislim da to nije neprihvatljiv zahtjev.

Zahvaljujemo na uputama ili savjetima koje možete pružiti.

Komentari:

Lauri waldvogel, ako hladnjak koji ste kupili od Searsa ima prednju stranu Kenmore Elite, proizvodi ga LG, ali Sears je odgovoran za jamstvo. Daju desetogodišnje jamstvo samo na zatvorene dijelove sustava. Morat ćete platiti rad. Ako na hladnjaku koji ste kupili s prednje strane stoji LG, tada je LG odgovoran za jamstvo.

29.04.2020 po LadyTech

U mojem priručniku stoji da je zatvoreni sustav 5 godina, a kompresor 10 godina

05.12.2020 po Linda McCoy

Rep: 1

Ne samo francuski hladnjak na vrata tvrtke Kenmore Elite (stvarni proizvođač je LG). Kompresor je poznati problem. Košta više od 2 tisuće dolara, a poznato je da se kvari s 18 mjeseci. Popravljen, isti problem, jer kompresor nije opozvan ili promijenjen. Riješili smo ovo dva puta u 3 godine. Svi pristojni tehničari vam kažu, opet će se slomiti ili se jednostavno riješiti ili. To je tako loše. Korisnička služba traje satima poziva, bacanih po cijelom svijetu. Prošle godine, nije radio hladnjak 1 mjesec, ove godine + Corona

Komentari:

Kompresor je jamstvo 10 godina. Zapečaćeni sustav je 5 godina jamstva

05.12.2020 po Linda McCoy

Rep: 1

Je li vaš zamrzivač hladan i radi, ali hladnjak je topao, zamijenite prekidač svjetla zamrzivača!

Ovaj prekidač kontrolira hlađenje na dijelu hladnjaka. To je dio od 8 dolara. Ili ga jednostavno izvucite iz kućišta i odspojite. Trebali biste čuti pokretanje motora. Nadam se da će vam ovo pomoći!

Garrett.s.daniels@gmail.com

Komentari:

Cijeli hladnjak se ne hladi. Tip za popravak rekao je da je van Freona i da je u nedostupnom dijelu hladnjaka. Ili bi barem bilo super skupo popraviti.

05.12.2020 po Linda McCoy

Zamrzivač i hladnjak su topli ...

05.12.2020 po Linda McCoy

@Linda McCoy,

Koliko je star hladnjak?

Provjerite detalje o jamstvu, jer ako se radi o Elite modelu, ima dulje jamstvo na 'zatvoreni sustav' od standardnog hladnjaka. Nisam siguran, ali možda 10 godina umjesto 5 godina

Zaptiveni sustav uključuje kompresor, isparivač, kondenzator i pripadajuće cjevovode itd. Imajte na umu da ima jamstvo samo na dijelove, a ne na radnu snagu.

Ako je u nedostupnom dijelu hladnjaka, još uvijek je pokriven.

Ako ste kupili Elite model, platili ste privilegiju duljeg jamstva na zapečaćeni sustav

05.12.2020 po Jayeff

@jayeff to je Elita, pa mi to daje nadu !! Hvala vam

05.12.2020 po Linda McCoy

@Linda McCoy,

Isprike

Dao sam vam lažnu nadu.

Samo kompresor ima 10 godina jamstva.

Zapečaćeni sustav ima samo 5 godina jamstva

Pomaknite se prema dolje Kenmore Elite Kućni aparati

Iako je to rekao, proizvođač bi trebao uzeti u obzir propust od 1 mjeseca jamstva za takav kvar na onome što smatra proizvodom „kvalitete“.

Još jednom iskrene isprike.

05.12.2020 po Jayeff

Rep: 316,1 k

Pozdrav @Larry Bounds

Koliko je star hladnjak?

Na mnogim hladnjacima zatvoreni sustav ima jamstvo proizvođača od 5 godina na dijelove (ne rad). Ostatak hladnjaka obično ima samo 12 mjeseci. Provjerite jamstvo za svoj model (pogledajte korisnički priručnik) da biste vidjeli što piše.

Zapečaćeni sustav uključuje kompresor, isparivač, kondenzator, sušilo za filter i pripadajuće cijevi itd.

Ako je problem bilo gdje u ovom području, osim cijevi gdje su uokvirene izolacijom ormara, to se može popraviti.

Rashladno sredstvo trebalo bi izvaditi, neispravni dio zamijeniti, zabrtvljeni sustav zatim treba isprazniti (stvoriti vakuum) i staviti novo rashladno sredstvo, a zatim sustav treba testirati kako bi bili sigurni da su tlakovi, temperature itd. U redu a zatim ponovno zapečaćena.

Ako više nije u jamstvu, više je odluka hoće li to ekonomski biti isplativo ili ne, s obzirom na dob i stanje hladnjaka

Komentari:

Kako možete znati koliko je star vaš hladnjak? Imam Kenmore model 795.73055.410 / serijski broj 506TRVM2C047. Počeli smo imati problema s zamrzivačem koji ostaje dovoljno hladan da hrana ostane smrznuta. Čini se da je i hladnjak topliji nego inače. Ispraznili smo zamrzivač (sve do smeća) i izvukli aparat van zida. Kupio sam termometar za oboje i sada se hlade, ali nekoliko stupnjeva ispod odabranih postavki. Ima li netko pojma što se događa? Serviser iz tvrtke Sears rekao nam je da je to zbog toga što je uređaj bio preblizu zidu. Ne slažem se jer je to godinama bilo bez problema. Održavamo ga i čistim i bez prašine. Sada registriramo hladnije od odabrane postavke i hrana se smrzava u hladnjaku.

29.07.2020 po colleen stijena

Rep: 316,1 k

bok @magen

Koji je broj modela hladnjaka?

Dvogodišnji hladnjaci su popravljivi, a budući da je Elite model, postoji 5-godišnje jamstvo samo na dijelove na zatvoreni sustav i 10-godišnje jamstvo samo na kompresor što je ionako bolje od većine ostalih modela jer su dijelovi zabrtvljenog sustava ili kompresora skupi.

Molimo ponovite problem s hladnjakom?

Je li to što se zamrzivač hladi u redu, ali ne i hladnjak, je li to točno?

Ako je to slučaj, tada postoji problem odmrzavanja.

To bi moglo biti uzrokovano neispravnim grijačem za odmrzavanje, neispravnim termostatom za odmrzavanje, začepljenim odvodom iz zamrzivača u posudu isparivača ili neispravnom upravljačkom pločom.

Nakon što je vaš model poznat, mogu vas uputiti tamo gdje se nalaze dijelovi itd., Tako da ih možete provjeriti

Heath dovde