Zaglavljen na ekranu 'potrebno je kritično ažuriranje softvera' tijekom pokretanja

MacBook Pro 15 'dodirna traka 2017

Broj modela A1707. Objavljen u lipnju 2017. godine, ovaj MacBook Pro sadrži procesore Kaby Lake do četverojezgrenog procesora Intel Core i7 od 2,8 GHz s Turbo Boost-om do 3,8 GHz.



Rep: 73



Objavljeno: 29.10.2019



Moj MBP se ne pokreće.



To mi se dogodilo nakon nekoliko dana korištenja novog macOS Catalina. Kad ga uključim, kaže da je potrebno kritično ažuriranje, ali stalno govori da se dogodila pogreška kada pokušavam instalirati.

Pokušao sam ažurirati putem WiFi-ja, osobne pristupne točke i LAN adaptera, ali dobivam isti zaslon. Također sam probao čistu instalaciju i prazan disk (naredba + R), ali prikazuje isti zaslon. Pokušao sam i tvorničku instalaciju OS-a (naredba opcije shift R), ali nakon preuzimanja OS-a nije uspio. Vraćanje NVRAM-a i SMC-a ne pomaže.

Međutim, mogu koristiti svoj Mac iz sigurnog načina pokretanja, ali dodirna traka, pozadinsko osvjetljenje tipkovnice i zvuk ne rade iz sigurnog načina. Također mogu koristiti pokretanje maca računala s prijenosnog usb prozora, ali dodirna traka, pozadinsko osvjetljenje tipkovnice i zvuk ne rade (sve se radilo s istog usb pogona prije nego što se dogodila kritična stvar sa softverom).



Internet kaže da mora nešto učiniti s dodirnom jedinicom, ali prije nisam imao problema. Mislite li da će zamjena jedinice dodirne trake riješiti problem?

Blokiraj sliku' alt=

Komentari:

Upravo sam počeo imati isti problem nakon nadogradnje na Catalinu. Ako izvučem sve vanjske USBC periferne uređaje, pokreće se bez problema. Tada mogu priključiti periferne uređaje nakon pokretanja. Ako ga pustim da spava s ovim priključenim, sruši se i dobije poruku o pogrešci kao što je gore opisano. Nastavit će se.

11.05.2019 po Čistač

Ima li novosti o ovome?

01.02.2020 po Mikrofon

Ne, i dalje imam potpuno isti problem. Na kraju sam kupio novi MBP.

Zamjena kontrolera dodirne trake nije pomogla, testirao sam ploču sa svim odspojenim (odspojeni zaslon, dodirna traka, tipka za napajanje, trackpad itd.) Samo s priključenom baterijom i vanjskim zaslonom. I dalje se pokreće na isti zaslon, pretpostavljam da je problem u samoj matičnoj ploči.

01.02.2020 po David

@dzavoo - Jeste li pogledali sustav? Jeste li ga unijeli u Apple Store da vidite što su rekli? Bilo je brbljanja oko nadogradnje sustava za zidanje tvrtke Catalina.

02.02.2020 po I

@danj Živim u Armeniji gdje nemamo službenu trgovinu jabukama, ali imamo centar za popravak jabuka. Popravni centar je u osnovi učinio isto što i ja (instalirajući različite verzije macOS-a, uključujući Mojave i Sierra) i rekli su mi da je problem u jedinici dodirne trake i da je rješenje možda zamjena gornjeg kućišta (cijelo kućište s baterijom i tipkovnica itd ..) za 800 - 900 USD. Naravno da se nisam složio s tim jer mislim da je problem u matičnoj ploči.

02.02.2020 po David

15 odgovora

Odabrano rješenje

Rep: 409.000

U ovom trenutku morate izbrisati pogon i ponovno instalirati svoj OS s vanjskog pogona za instalaciju OS-a.

Prva sigurnosna kopija bilo čega važnog s vašeg pogona (TimeMachine)

Dalje izradite pokretački instalacijski program OS-a pomoću drugog Mac sustava, osobno bih se zasad držao Mojavea jer je Catalina još uvijek pomalo gadna! U svakom slučaju evo kako stvoriti oboje:

Ponovo pokrenite sustav, a zatim upotrijebite Opcija tipku za ulazak u Upravitelj pokretanja odaberite USB-C instalacijski pogon. Nakon pokretanja idite na izbornik i odaberite Disk Utility, a zatim izbrišite sve particije, a zatim ponovno formatirajte pogon kao jednu GUID APFS particiju.

Referenca: Mac kombinacije tipki za pokretanje

Sada izađite iz uslužnog programa Disk i pokrenite instalacijski program OS i pustite ga da učini svoje! Vaš će se sustav ponovno pokrenuti nekoliko puta, a zaslon će također potamniti pa nemojte paničariti !!

Za nekoliko sati vaš je sustav trebao završiti instalaciju OS-a. Prije nego što napravite bilo što drugo, primijenite sva potrebna ažuriranja. Ponovno, vaš će se sustav ponovo pokrenuti jer je Apple nekoliko puta ažurirao firmware sustava, ovisno koji MacOS instalirate.

Je li to uspjelo?

Komentari:

Hvala vam puno! Pokušat ću to i obavijestit ću vas o mom napretku

30.10.2019 po David

AŽURIRANJE: Pokušao sam instalirati i Mojave i Catalinu, kad pokušam instalirati Mojave, prikazuje se pogreška, međutim Catalina se uspješno instalira, ali pokazuje potpuno istu pogrešku tijekom pokretanja. Vjerujem da imam problem s hardverom :(

11.01.2019 po David

@dzavoo - Koja je poruka o pogrešci koju ste dobili s Mojave tijekom formatiranja ili instalacije?

Vrijeme je za posjet Apple Storeu! Obavijestite nas što vam kažu.

11.01.2019 po I

@i Imam pitanje.

Stoga sam isprobao sve moguće softverske popravke (nvram / SMC resetiranje, ponovna instalacija različite verzije macOS-a s usb uređaja i s internetskog oporavka, pokušao sam se pokrenuti i s bootable macOS ssd itd.) I sve prikazuje potpuno isti zaslon.

Također sam pokušao ukloniti sve s matične ploče (odspojeni zaslon, dodirna traka, tipka za napajanje, trackpad itd.) Samo s priključenom baterijom i vanjskim zaslonom. i još uvijek ima isti zaslon. Znači li to da je problem 100% s matičnom pločom?

Također sam pokušao zamijeniti kabel kontrolera dodirne trake (ne cijelu jedinicu dodirne trake samo priključni kabel), mislite li da bih trebao zamijeniti cijelu dodirnu traku prije kupnje nove matične ploče? ili je 100% s matičnom pločom.

01.02.2020 po David

Da, imate kvar na logičkoj ploči.

Za razliku od starijih modela kojima možete zamijeniti SSD, a čak i starijih modela, mogli biste zamijeniti RAM, ova serija je zalemljena!

01.02.2020 po I

dji phantom 2 vision plus dijelovi

Rep: 25

Ne razumijem .... par sati nakon što ste ovo objavili, moj se MacBook Pro 15 (A1707) iz 2017. pokrenuo sasvim dobro, a dodirna traka ponovno je radila. Ovo je nakon 3 dana lupanja glavom o stol pokušavajući pronaći način zaobilaznice. Mislim da je ažuriranje macOS 10.15.3 imalo neke veze s njim, jer je upravo izašlo i moj je sustav ažuriran na njega dok je bio u sigurnom načinu rada.

Zapravo znam što sam ubio to što sam obrisao čitav pogon (sve particije, uključujući onu posebno izdvojenu za dodirnu traku). Radio je savršeno u redu dok to nisam učinio, a zatim ponovno instalirao OS. Zašto sam to učinio? Upravo sam kupio ovaj MBP od nekoga na Facebooku i želio sam biti siguran da polazim od potpuno čistog lista.

Sve što sam pročitao na mreži kaže da ne biste trebali brisati sve particije na MBP-ima dodirnom trakom, već samo glavnu particiju OS-a. Ovo mi potpuno miriše na softverski problem, a ne na hardverski. Pogotovo jer je moj bio u redu dok nisam obijestio sve particije. Također, ova web stranica dala mi je puno uvida u to što sam potencijalno učinila da stvorim problem. Pogledajte 6. pokušaj autora (tijek rada 6):

Nedodirljivi - jabuke Nova aktivacija OS-a za MacBook profesionalce na dodir

Komentari:

Provjerio sam da senzori dodirne trake i kako desni i lijevi senzori rade u redu. Imao sam istu priču kao i obrisao cijeli ssd dodirne trake više nema. Prvo kritično ažuriranje softvera zabranjivalo je ulazak u moj mac, ali nekako se to riješilo. Pokušao sam sve za to ažuriranje firmvera, ali ništa to nije moglo oživjeti. Ne postoji i usluga kontrolne trake. Mislim da se softver koji pokreće dodirnu traku ne instalira tijekom instalacije jer i dalje misli da u mom MBP-u (1707) nema dodirne trake. može li mi netko reći postoji li ikakvo mjesto za instaliranje usluga kontrolne trake u moj mac.

11.02.2020 po Work Upal

Rep: 13

Bok ljudi,

Imao sam potpuno isti problem. Ovo sam učinio. Rijetko isključujem računalo, ovaj put sam mislio da ga odmorim. Priključio sam Samsung SSD i WD MyBook Duo na USB C priključke. Iako sam prije brinuo sa SSD-om, ovo je prvi put s MyBook Duoom. Dobila sam poruku na zaslonu za podizanje sustava, pritisnula sam dugme shut off. Ponovno pokretanje u Safe Boot (zadržite lijevu smjenu dok se Appleov logotip ne napuni do pola, pustite) Dobio pristup početnom zaslonu. Onemogućio je Wifi i isključio MyBook Duo s USB C. Pritisnuto ponovno pokretanje i pokrenulo je bez brige. Mislim da je ovdje krivac možda vanjski HDD. Ne kažem da je ovo rješenje za sve, ali ako imate sličan problem i ako ste priključili USB C što nikada prije niste pokrenuli, možda bi bilo korisno proći kroz postupak koji sam učinio .

Nadam se da će netko ovo smatrati korisnim

Komentari:

Da, imao sam isti problem i nakon što sam odspojio periferni uređaj s USB-C priključka, mogao se učitati na zaslon za prijavu.

08.07.2020 po Lai Pau tjedan

Rep: 1

Promijenio sam zaslon za MBP 2017 s dodirnom trakom i nakon toga je dobio taj problem, očistio instalaciju i dobio ovu poruku na kraju, riješeno uklanjanjem kabela zaslona s matične ploče, jer je čip t1 prepoznao neoriginalan zaslon, a zatim na hdmi vanjski, došao sam do instalacije da dovršim instalaciju. Kad završim, ponovo priključim kabel LCD-a i Mac sada normalno radi, a također sam instalirao i Sierru. Ne najnoviji osx

Rep: 1

Nakon što sam iscrpio sve metode oporavka, otišao sam u App Genius. Odmah me traže da promijenim logičku ploču. Odbio sam i vidio sam tvoj post.

Isprobana pokretačka metoda Mojave.

Odmah nakon ponovne instalacije sposoban za pokretanje u MacOS-u. Dodirna traka radi.

Instalirali su sva ažuriranja sustava (osim Cataline) i automatski se pokrenuli tijekom instaliranja ažuriranja sustava, whamp! Hit s kritičnim ažuriranjem softvera.

Dakle, opet je petlja.

(Zaslon sam zamijenio serviserom treće strane zbog problema s pozadinskim osvjetljenjem zbog MBP dodirne trake iz 2016.). Nisam siguran je li to povezano.

-Dodatno ažuriranje. Nakon 'Pokušaj ponovo' i prikazavši Appleov logotip, dodirna traka trepnula je / trepnula oko 3 puta. Svaki put manje od sekunde.

-Pokušao onemogućiti zaštitni zid usmjerivača, bez vaila.

Ažuriranje (06.06.2020.)

Nakon što sam pročitao TS da je odspojio kabel zaslona, ​​shvatio sam da činim isto jer moj zaslon više nije originalan.

Prije demontaže, zaključio sam da sam izvršio resetiranje SMC-a i povezao svoj Mac s televizorom. I nekako uspije! Jednom sam ponovo pokrenuo i jednom isključio napajanje. Sad nije potrebna veza s televizorom. Dodirna traka radi. Čudan.

(Očito sam napisao prerano. 5 minuta u mscOS Mojave, sredina ekrana je izašla nešto čudno i opet ulazi u petlju za pokretanje). Sad ništa ne radi.

Rep: 1

Našao sam način da to popravim sam.

Upravljačka ploča dodirne trake pričvršćena je na fleksibilni kabel ispod logičke ploče, a iz nekog razloga upravljač dodirne trake pukao je zbog čiste instalacije, možda? Tako sam kupio novi od AliExpressa za 8 € i promijenio ga je zamjena bila vrlo jednostavna. Treba ukloniti samo logičku ploču, za to vam nije potrebna nova dodirna traka. Nakon toga sve što treba je ponovno pokretanje putem žičane internetske veze.

Komentari:

Pozdrav, mislite na zamjenu flex kabela da treba ukloniti cijelu logičku ploču? Vjerujem da moram ukloniti i ID senzora otiska prsta i ventilator? (sudeći prema vodiču).

15.05.2020 po Edward Eddy

Ne, ne morate ga ukloniti, već ga isključite s logičke ploče. Oboje su prišrafljeni za gornju ploču

16.05.2020 po Christopher Frölje

Razumijem. Hvala. Kupit ću jedan da ga isprobam. Sada se trajno pokrećem u bootcampu. Inače je to samo velika cigla ...

16.05.2020 po Edward Eddy

Možete se pokrenuti u sigurnom načinu, isključiti WiFi, a zatim se ponovno pokrenuti. To vam omogućuje pristup vašem uobičajenom korisničkom računu sa svim funkcijama, osim dodirne trake.

Važno je isključiti WiFi kada ga isključite ili stavite u stanje pripravnosti

17.05.2020 po Christopher Frölje

Christopher: Puno hvala na znanju koje ste unijeli u ovaj razgovor. Vaše me je iskustvo natjeralo da se zapitam je li moj vlastiti problem loše smješten utikač. Svakako, nakon više od tjedan dana frustracije, pažljivo sam ponovno smjestio flexbar kabel Touchbar i, prolazeći kroz pokretanje, Touchbar je zasvijetlio i nakon još otprilike minutu, postupak pokretanja je završen i imao sam potpuno radni Macbook opet. Tako laknulo!

hp envy 4520 problem s tintnim uloškom

Ovo me i dalje ostavlja s još jednim A1706 koji ima neuspjeli Touch ID ...

AŽURIRANJE: Upravo sam popravio i drugi A1706! Nevjerojatno je koliko je malo podataka o ova dva problema (neispravnost dodirne trake i Touch ID-a). Ono što postoji ukazuje na nekakav skriveni T1 firmware koji nam je nedostupan. Možda je to točno, ali krajnji korisnik ovdje je na kraju mogao riješiti oba problema. U mom slučaju, problem s dodirnom trakom bio je jednostavan kao fleksibilni kabel koji je trebao ponovno postaviti, a drugi Macov Touch ID / problem s otiskom prsta riješen je povratkom u High Sierru (i vjerojatno prije SMC resetiranje).

21.05.2020 po Eric

Rep: 1

Pozdrav svima,

Integrirani SSD u moj macbook pro 15 'A1707 bio je pokvaren i ne može se više koristiti, pa sam instalirao Catalinu na vanjski SSD i zapeo s ovom vrstom problema (Za vaš Mac je potrebno kritično ažuriranje softvera ...).

Je li uopće moguće instalirati ova ažuriranja firmvera na vanjski pogon? ... Ako ne, uređaj s pokvarenim unutarnjim SSD-om više neće biti upotrebljiv / smeće.

Komentari:

Vaš bi hardver trebao biti u redu! Problem je greška u ažuriranju softvera. Morat ćete pronaći put do Apple Storea jer su im tada bili potrebni alati da to poprave!

08.04.2020 po I

Rep: 1

Moram se složiti da ovaj problem nije trebao biti označen kao 'Riješen', i mislim da konačni zaključak - 'Da, imate kvar na logičkoj ploči' - nije opravdan činjenicama kako su predstavljene. Nadogradnja Cataline očito je razbila TouchBar OP-a, obrazac uzročno-posljedične veze koji se vidi u mnogim drugim objavama oko mreže. OP je bio iscrpan u njegovim naporima, pa je sljedeći logični korak bio možda pribjegavanje Appleu, ali to je sasvim drugačija stvar od kategoričke spoznaje da je matična ploča zakazala. Također, vaše 'rješenje' kao označeno ništa nije riješilo.

Imao sam dvije jedinice A1706 s problemima s dodirom. Borio sam se više od tjedan dana s obojicom, pokušavajući sve vrste vudua. Zaista sam počeo vjerovati da oba stroja imaju hardverski problem ili barem EFI firmware problem koji samo Apple može riješiti. Jedan od njih je oživio kad sam ponovo stavio savitljivi kabel. Drugi se riješio tek kad sam svježe instalirao High Sierru. Vjerojatnije je da je pitanje OP-a softversko.

Ažuriranje (30.05.2020)

To je zapravo bio isti problem na mom prvom stroju - 'Potrebno je kritično ažuriranje softvera.' Grupirao sam ih samo zato što su problemi s TouchID-om morfološki isti, tj. Zavaravajuće, neopisane poruke pogreške generirane nepristupačnom korupcijom firmvera. Tri puta sam ovdje objavio vlastiti 'fix' u raspravi, pa bi to trebalo biti dovoljno.

Ipak ste sakrili glavnu poantu mog odgovora, koja je bila jedna od osnovnih epistemologija. Niste * znali * da je ovo bio kvar logičke ploče. * Vjerovali ste * da jest, jer niste mogli zamisliti što je preostalo za promjenu / učiniti. Nema srama u tome - do iste točke došao sam nakon više od tjedan dana neprestanog pokušavanja. Ali ovdje doprinosim, kao netko s manjom stručnošću u ovom određenom pitanju, da kažem da softver može i razbija dodirnu traku, a OP događaji su ukazivali na isto.

Ako je Apple pružio bolju poruku o pogrešci i / ili bolje softverske alate da je popravi, tada bi je mogao popraviti više ljudi. Činimo lošu uslugu prema ljudima kad bilo što slučajno smatramo 'neuspjehom logičke ploče', jer je to ravno tome da kažemo: 'Ne trudi se sam to popraviti', što je u suprotnosti sa samim duhom ove web stranice i njenog manifesta samopopravak.

Komentari:

@meowbie - Eric! Pridružite se klubu! Podržite Pravo na popravak pokret!

Ne slažem se s vašom procjenom. Kvar logičke ploče ne podrazumijeva uvijek hardverski problem! Ako ste tako mislili onda mi je žao.

Vaš se odgovor gubi kao komentar, a ne kao odgovor! Napišite novi kao odgovor, jasno objasnite problem i riješite ga! A ako možete zašto!

Sve što radite je sjedenje na bočnim linijama, vrijeme je da se popnete do tanjura i kad ste sigurni u svoje činjenice, onda ga čvrsto posadite! Komentar je samo da to nije odgovor! Ne mogu biti jedini koji odgovara na pitanja.

Iako priznajem da sam svoj komentar trebao ažurirati svojim komentarom 'Vrijeme je da posjetite Apple Store! Molim vas, javite nam što vam kažu. ' Mislim da je jasno da problem moramo predati Appleu!

30.05.2020 po I

Rep: 1

Moj MacBook Pro 15 iz 2017. ”doslovno je uništen nakon ažuriranja na Catalinu. Zbog problema s dodirnom trakom računalo je zapelo u kritičnoj petlji za ažuriranje softvera. Nakon što su moje prijenosno računalo odnijeli lokalnom serviseru, pokušali su sve i predložili zamjenu logičke ploče. Prije 1,5 godine ovo je računalo vrijedilo 3 tisuće dolara, sada je potpuno smeće. Može li se Apple smatrati odgovornim? Mogu li još nešto učiniti da to popravim?

Komentari:

Morat ćete pronaći put do Apple Store-a jer su im tada bili potrebni alati za popravljanje vašeg OS-a.

08.04.2020 po I

Rep: 1

Dakle, borite se protiv ovog problema na 10-20 strojeva. 15in 2016-17 Pro i Pokušali smo riješiti problem sve osim LCD-a. Jedna jedinica ima potpuno novi Logic Board i Top Case i dalje ima kritičnu grešku u ažuriranju. Imajte ovdje puno tegova za papir.

Komentari:

Samo izbrišite EFI PERTITION, a zatim ponovno pokrenite sustav. kritično ažuriranje softvera pojavit će se odmah.povežite se s otvorenim internetom (bez blokiranja, što je danas teško pronaći). Bum ....

17.11.2020 po Work Upal

Moja prva misao je da bi vaš vatrozid za tvrtke mogao blokirati preuzimanje firmware-a Touchbar. Pokušajte odnijeti jednu od jedinica kući i provjeriti može li dovršiti 'kritično ažuriranje softvera'.

17.11.2020 po Eric

Rep: 1

To je def touchbar. Na svoj sam stroj instalirao prozore i jer ne prepoznaje dodirnu traku, radi besprijekorno.

Mogu se pokrenuti u načinu oporavka na macu, sigurnom na macu, ali čim započne redovno pokretanje, dodirna traka trebala bi se upaliti i tada se cijelo računalo ponovno pokreće i prelazi na kritičnu poruku. Čak sam pokrenuo ovaj sustav na drugi mac kroz ciljani način i OS se fino pokrenuo.

Za sada to planiram koristiti kao Windows / linux sigurnosnu kopiju.

Rep: 1

Sličan problem dobio sam 06.-01.2021. Moj macbook pro ima 15 inča s dodirnom trakom. nakon puno istraživanja bio sam obeshrabren čitajući mnoge blogove na kojima je rješenje za zamjenu logičke ploče pružao Apple, a za mnoge su zamijenili svoja prijenosna računala koja su bila pokrivena jamstvom.

Međutim, nakon malo istraživanja mogao bih zaključiti da problem leži u ažuriranju firmvera za dodirnu traku koje nije sinkronizirano s najnovijim ažuriranjem kataline, pa kad se laptop ponovno pokrene, ne može pronaći firmver za dodirnu traku.

Vjerujem da neka ažuriranja OS-a Apple nisu sinkronizirana s firmware-om dodirne trake, zbog čega se ovaj problem javlja.

A podržana zakrpa firmware-a nije dostupna ili nije dostupna za ažuriranje.

Riješio sam taj problem prijavom u siguran način pritiskom na lijevu tipku Shift tijekom ponovnog pokretanja, a zatim se ponovo prijavio na svoj račun za jabuku i instalirao najnoviju OS mac OS Big Sur verziju 11.1 koja mi je ponovo omogućila dodirnu traku i također mi ne daje bilo kakvih problema nakon ponovne instalacije.

Vjerujem da ovaj OS dolazi s ažuriranom firmware-om Touchbar i tako je problem riješen.

Nadam se da vam je ovo rješenje korisno za zdravlje.

Rep: 1

Zamijenio sam dodirnu traku, gornji dio kućišta, testirao novi sklop zaslona, ​​a najgori od svih čak sam i logičku ploču na jednoj zamijenio pogreškom ažuriranja. Ipak imam pogrešku pri ažuriranju. Sav softver koji se odnosi na brisanje ugrađene pohrane putem uslužnog programa za disk i briše 'skriveni' OS dodirne trake

Rep: 1

Vau. Ova nit još uvijek traje. Pa, najnovije vijesti o mom MBP-u krajem 2016., A1706.

Pretrpio je svakakve stvari i 2 putovanja u Appleov servisni centar citirana su oko 1 tisuću dolara za zamjenu logičke ploče.

Umorio sam sve moguće probleme vezane uz softver, bez ikakvog problema.


Postoji 1% šanse da se moj MBP može pokrenuti u MacOS-u gdje je dodirna traka mogla zasvijetliti. To me navodi na pomisao da je propao ili kondenzator ili čip koji napaja dodirnu traku.

Kupio sam novu dodirnu traku, ali nije uspjela zasvijetliti.

To znači da je neuspjeli kondenzator ili čip pričvršćen na logičkoj ploči. Poslao u moju lokalnu servisnu radionicu. Potvrdili su da je jedan od čipova izgorio, pogonivši dodirnu traku. Citirali su 200 dolara za zamjenu čipa.

Poslao sam svoj MBP i trebao bi se vratiti za nekoliko dana. Ažurirat će se ponovo.

Edward iz Singapura.

Komentari:

hej Edwarde! kako je tvoj macbook sada?

28. veljače po jagoda_limz96

Rep: 1

Uhm, imam MBP iz 2016. i već godinama dobivam i isključujem tu poruku o pogrešci. Čak sam ga dobio i kad je laptop bio star otprilike 3 dana. Da je laptop u potpunosti zamijenio Apple, nekad je i dalje dobivao isti kritični zaslon za ažuriranje. Razmislite zašto bi Apple imao kritično ažuriranje koje nije navedeno na službenoj web stranici podrške Apple com gdje su SVA preuzimanja dostupna posebno za OS. Trenutno za Catalinu nema ažuriranja osim .2 .3 .4 .5 i kombiniranih ažuriranja. Svi prethodni OS-ovi imaju dostupna neka sigurnosna ažuriranja. Ali zašto ovo ažuriranje ne bi bilo tamo navedeno. Još uvijek ga dobivam nakon nove instalacije i instaliranja najnovijeg dostupnog 10.15.5. Nema smisla da bi Apple imao kritično sigurnosno ažuriranje odmah nakon ažuriranja OS-a. To je zato što nije Apple - znak je zlonamjernog softvera u efi aka firmwareu. Ova vrsta zlonamjernog softvera dobro je dokumentirana i stvarna te postoji od najmanje 2016. godine

Komentari:

To govorite s takvom sigurnošću, a opet je jasno da slabo razumijete ovaj problem. 'Kritično sigurnosno ažuriranje' zapravo je instalacija firmware-a TouchBar, jer je TouchBar zapravo zaseban dio hardvera temeljenog na ARM-u sa svojim vlastitim OS-om ('EmbeddedOS'). Sve što prekida postupak preuzimanja, postupak instalacije ili logički put između glavnog računala i dodirne trake generirat će ovu pogrešku

30.05.2020 po Eric

Vrijeme je za posjet Apple Storeu jer oni imaju čaroliju da poprave OS zbog greške u alatu za ažuriranje OS-a.

08.04.2020 po I

Njihova magija mijenja logičku ploču za 1000 $

09.10.2020 po Vladimir Rostovtsev

@meowbie Apsolutno si u pravu.

11.02.2020 po Work Upal

David