Postoji li mogućnost zamjene gumba Home i da li Touch ID i dalje radi?

Iphone 6

Objavljen 19. rujna 2014., ovaj iPhone s 4,7 'zaslona manja je verzija iPhonea 6 Plus. Prepoznatljiv po brojevima modela A1549, A1586 i A1589.



Rep: 667



Objavljeno: 04.11.2016



Puno popravljam telefon i imam nekoliko kupaca koji su pokušali sami zamijeniti zaslon na svojim iPhone uređajima i brokrati svoj početni gumb (uglavnom fleksibilni kabel).



Postoji li mogućnost da Touch ID ponovno radi bez popravka ili zamjene od strane Applea?

Komentari:

Moguće je, ali to može učiniti samo centar za jabuke i zamijenio sam zaslon svog kupca i gumb za početnicu u trgovini jabuka i to je uspjelo nakon što su to zamijenili. treba ga popraviti nakon što ga zamijenite, ali ne znate kako.



12.06.2017 po David

Zna li netko koliko košta zamjena gumba za početnik u Apple centru? I je li Apple Care posebno potrebna za zamjenu?

08.07.2017 po Sem B

Zamjena gumba za početnik s Appleom koštala bi 80 dolara

11.06.2017 po Tyler Shelley

Naručio sam zamjenski iPhone SE prije nekoliko dana otkako mi je pukao stari, a kad je došao saznao sam da je obnovljen. Touch ID nije radio otkako je zamijenjen početni gumb, pa sam zamijenio onaj s izvornog telefona, a zatim telefon stavio u DFU način i resetirao. Iako imam originalni, radni gumb za dom, to ne radi.

01.02.2018 po Feni

Hvala Tyleru na tim informacijama, ni ja to nisam znao. Također, dok obavljam popravke putem iCrackeda, znate li koje bih podatke trebao (ako postoje) kako bih popravio i popravio tu Touch ID komponentu jer nije moje osobno vlasništvo?

27.02.2018 po Čad

30 odgovora

Odabrano rješenje

Rep: 60,3 k

Doslovno nije moguće ako zamijenite gumb.

Moguće je spojiti slomljeni gumb za dom ako imate vještine. Međutim, na početnom gumbu iPhone 6 nema 'čipa'. Jedini čip je senzorski čip koji je stopljen sa safirnom stranicom gumba, nije moguće ukloniti čip s gumba ili iz njega izvući bilo kakve podatke.

Komentari:

Puno hvala na informacijama 'brate

08.10.2017 po Mushtaq Mahomed

@tomchai djelujete vrlo ugledno pa bih vas volio postaviti pitanje u vezi s iPhone 7/7 + tipkama Početna. Kada sam obavio zamjenu na svom 7+ ekranu, bio sam nepromišljen i malo sam potrgao gornju polovicu fleksa i sada funkcija Touch ID i klikanje više ne funkcionira. Plan mi je uzeti iPhone 7 početni gumb koji nije oštećen i zamijeniti U10 tako da ću imati originalni U10 na novom flex kabelu, čini se da će to popraviti samo funkciju klika, ali ne i Touch ID. Znate li koji je čip za Touch ID na gumbu home gumb flex? Volio bih znati kako mogu i taj čip i U10 zamijeniti novim fleksom kako bi gumb za početni telefon mojih telefona ispravno funkcionirao. Hvala puno.

02.04.2018 po Ethan

Senzor ispod samog gumba ima šifriranje Touch ID, tako da će raditi samo izvorni gumb.

02.05.2018 po Tom Chai

Dobar udio ..

03.02.2018 po pattonki

Ethan, neće. Kornjača (U10) neće raditi ako se MESA ne podudara, a kornjača ionako nije uparena s uređajem, pa bi pomicanje bilo besmisleno.

06.06.2018 po Ben Duffy

Rep: 115

Zapravo sam dobio novu za rad, prvo sam odspojio bateriju, odspojio lcd, baterija se vratila neka se poveže s računalom, tako da znate kad se pokrenula, a zatim ponovno odspojite bateriju, na lcd-u odspojite dom tipku, zatim ponovno spojite lcd, pustite da se pokrene pa ga ponovo isključite, ponovo spojite gumb za dom i pokrenite, zatim isključite i vratite u dfu načinu rada, tada će raditi, u osnovi prepisuje kôd za gumb za dom , To sam učinio na mnogim mnogim telefonima sa 100% uspjehom, nadam se da pomaže

Komentari:

Jeste li ga isprobali s originalnim Appleovim početnim gumbom s drugog uređaja ili s nekim zamjenskim dijelom?

10.05.2017 po mOzeb

Isprobao sam vašu metodu i u mom slučaju na iPhoneu 6S neće uspjeti

10.06.2017 po mOzeb

Možete li pretipkati ono što ste rekli, molim vas, ne mogu stvarno razumjeti što kažete

10.07.2017 po Jadon Simpson

je li to bilo početno dugme od Applea, vrlo zanimljivo

10.08.2017 po Mushtaq Mahomed

Kako prepoznati originalni Appleov početni gumb. Imam oko 20 Appleovih originalnih zaslona i niti jedan nema početni gumb s jabukom.

10.08.2017 po Richard Clausell

Rep: 12k

Nije da sam pronašao i sigurno sam pokušao. Najbolje što mogu shvatiti je li u gumbu Touch ID čip koji je tvornički uparen s logičkom pločom. Te su informacije pohranjene negdje na razini ploče, jer ih brisanje / vraćanje ne resetira.

Touch ID prilično je jebena solidna sigurnost. Donijet ću Appleu pobjedu na ovom.

Komentari:

To se može odnositi samo na iPhone 5s. Početna tipka iPhone 6 ima samo jedan čip, sam senzorski čip.

11.04.2016 po Tom Chai

Mora postojati nešto što sprema identifikator.

Zar ne?

Mislim ... nije pohranjeno na prdonima jednoroga. Mora postojati nešto što pohranjuje identifikator gumba za početak ili bi bilo moguće zamijeniti gumbe za dom.

Pravo?

11.04.2016 po Josh W

Da. Gumb iPhone 5s ima 2 dijela, senzorski čip iza kristala i upravljački čip na flexu, također bi drugi kraj lanca bio A7 CPU. Međutim, počevši od iPhonea 6, Apple je počeo koristiti rješenje s jednim čipom, senzorski čip i upravljački čip su jedan i jedini.

Čuo sam kako ljudi popravljaju savijanje gumba za početnik spajanjem slomljenih krajeva, zamjenom neispravnih čepova / prigušnica / otpornika na njima ili čak migracijom čipa kontrolera za iPhone 5s (nije potvrđeno), ali migracija čipa ne bi bila moguća za gumbe za dom na iPhoneu 6 i više jer postoji samo jedan čip i nije ga moguće izvući s kristala.

dogodila se pogreška, odjavljeni ste s psn-a

11.05.2016 po Tom Chai

je li zalijepljen za kristal? Kako imam gumb za početnik koji ima male pukotine, ali radi, tj. TOUCH ID itd. Morao je zamijeniti zaslon i dobio sam novi gumb za početnik s novim zaslonom. Potrebno je zamijeniti gumb samo ne izgleda dobro s ispucanim gumbom, molim pomoć.

05.05.2017 po Mushtaq Mahomed

Možete dobiti Touch ID receptivnu 'naljepnicu' za zaštitu početnog gumba i njegove funkcionalnosti. Imam jedan, kao i 5D zaštitnik od kaljenog stakla, a naljepnica stoji u ravnini. Gotovo kao da nemam taj dodatni sloj zaštite od 3 mm. Također radi sa Touch ID zaštitom i svim onim što je Touch ID orijentirano.

27.02.2018 po Čad

Rep: 34,6 k

Nažalost ne (koliko mi je poznato). Povezan je s procesorom s jedinstvenim ID-om, pa ako se oba ne podudaraju, Touch ID neće raditi. Apple je to učinio iz sigurnosnih razloga.

Komentari:

Čuo sam da postoji metoda za lemljenje (?) Čipa s fleksa ili nešto slično .. I ne bi li bilo moguće upoznati jedinstveni ID procesora i promijeniti ga na početnom gumbu?

11.04.2016 po ppalfinger

Koliko štreber želiš da dobijem? Prilično dobro razumijem kako to funkcionira, jednostavno ne znam kako to objasniti na jednostavan način.

11.04.2016 po Josh W

U teoriji, da. Ako biste mogli pročitati ID procesora i ako imate softver za promjenu ID-a na čipu na početnom gumbu, mogli biste. Koliko znam, to još nije učinjeno.

To bi se moglo učiniti u budućnosti, ali kao što Josh kaže, Apple je vrlo strog sa svojom sigurnošću. Da se tako izrazim, još uvijek ne mogu pronaći način za reprogramiranje SMC čipova iz MacBooksa napravljenih prije godina, tako da ih ne mogu kupiti nove, već ih moram izvući s polomljenih ploča ...

11.04.2016 po Reece

@joshw Pokušajte objasniti :)

11.04.2016 po ppalfinger

Ovo je moja logika:

Apple ne izrađuje Touch ID skener i logičku ploču zajedno, ali ne možete koristiti dijelove koji se ne podudaraju, pa su u nekom trenutku upareni. Touch ID ima IC, a telefon ih ima, tako da se u nekom trenutku njih dvoje upare zajedno programiranjem. Bilo bi logično samo da kada se softver učita na telefon, pronađe Touch ID identifikator i stvori jedinstveni interni kôd. Ako se bilo koji od tih dijelova zamijeni, kôd se ne provjerava i Touch ID ne uspijeva.

Budući da nijedna količina softverskog hakiranja nije uspjela to dekodirati ili kodirati, to je gotovo sigurno jednokratni događaj koji se ne može ponoviti bez upotrebe bilo koje metode koja se koristi u tvornici. Navikao sam na Android programiranje, pa u mislima imam nekakvu provjeru MD5.

11.04.2016 po Josh W

Rep: 37

Postoji način da zadržite dodirni ID kada popravljate početni gumb iPhonea. Obnavljam telefone i prodajem na eBayu. Imam gomilu gumba za dom, pomiješao sam ih i trebao sam pronaći pravi gumb za dom za telefon na kojem sam radio. Nazvao sam Apple i rekli su mi da se to može učiniti, ali nikad mi nisu morali reći kako, jer sam morao spustiti slušalicu i stvarno sam samo mislio da predstavnica ne zna o čemu govori.

Pa, te noći popravljao sam telefon s crnim zaslonom i jednostavno zgrabio bilo koji gumb da ga testiram, a telefon sam stavio u način oporavka, a nakon što sam ga počeo postavljati, skeniranje prstiju nije uspjelo i mogao sam koristiti Touch ID. Kad sam bio, koristio sam bijeli gumb i Touch ID je radio i nije mogao biti original jer je moj zaslon bio crni zaslon. Ponovno sam nazvao Apple i rečeno mi je da bi to trebalo raditi. Ono što mi je predstavnik objasnio je da neke tvrtke ne stavljaju ispravan hardver na gumbe za dom koji prodaju kako bi uštedjele novac, ali ako kupite kvalitetan, moći će resetirati Touch ID na rad radeći puni sustav vratiti u DFU modu. Dakle, tko je znao da možete vratiti Touch ID, to ovisi samo o početnom gumbu koji ste kupili. Rekli su da ih Apple Store i Best Buy mogu popraviti za vas i zadržati vaš Touch ID.

Komentari:

Taj bijeli gumb za dom, je li to originalni Apple gumb za dom, samo s drugog iPhonea?

19.09.2017 po Marko Himanka

Nisam siguran, ali Appleov predstavnik je rekao da to mora biti visokokvalitetno. Pretpostavljam da bi to morao biti Apple. Nazvao bih iPhone liniju za pomoć svaki put kad bih ih nazvao, vrlo su korisni.

19.09.2017 po Richarde

Ne mogu potvrditi što je Richard rekao. Nakon vašeg posta bio sam vrlo znatiželjan hoće li ova metoda funkcionirati, pa sam razdvojio dva iPhona i isprobao tipku Home s jednog iPhonea na drugom, ali i nakon normalnog resetiranja i resetiranja u DFU načinu rada telefon mi i dalje daje pogreška dodirnog ID-a ...

10.02.2017 po ppalfinger

Prilično sam siguran da se to dogodilo možda sretnik u što sumnjam. Čitao sam ako se to može učiniti s jailbreakom. Ako je ovo istina, onda je ovo za mene najvjerojatniji razlog. Pročitao sam ako ga zatvorite iz zatvora, čak i ako se vratite na gumb za firmver za jabuke ostaje povezan. Pokušao sam duplicirati i ono što mi se dogodilo i opet nije uspjelo. Uzeo sam tipke s originalnim tipkama, stavio ih na druge telefone i ništa. Ponovno sam nazvao jabuku, opet su mi rekli da se to može. Počeo sam osjećati da me pokušavaju natjerati da promijenim zaslon i gumb u trgovini jabukama. Rekli su da to definitivno djeluje. Ne znam je li to istina. Razmišljate o tome da odete u trgovinu aplikacija s telefonom s neradnim početnim gumbom i zamijenite zaslon i gumb. Na ovaj način ću znati da li samo prebacuju gumb pretvarajući se da ga programiraju, ali razgovarao sam s 4 Appleova predstavnika na telefonu i svi su mi praktički jamčili da bi to moglo biti učinjeno. Istražit ću metodu jailbreak-a. Mislim da na taj način mogu imati veće šanse.

10.02.2017 po Richard Clausell

Jailbreaking neće raditi, sigurnosno uparivanje radi ispod razine OS-a. U firmwareu postoji rutina uparivanja, ali Appleov poslužitelj zahtijeva potpisivanje zahtjeva kao kad ažurirate sustav. Za razliku od ažuriranja sustava, ovaj poslužitelj obično nije dostupan javnosti. Možda se dogodio kvar pa ste ga nekako stigli i on je potpisao zahtjev za vas.

10.02.2017 po Tom Chai

Rep: 37

Ne pitajte kako sam to saznao, ali čip u 'službenim' TouchID tipkama ipak zapravo nije OTP.

To je zapravo e2prom, ali s vanjskim naponskim vodom za upisivanje provučenim kroz osigurač ćelije, pa kad se napiše, on upada i prekida krug ili barem vrlo velik otpor kako bi svaki pokušaj prepisivanja tada propao.

Način da se to popravi bio bi brisanje čipa rendgenskim zrakama. Nepotrebno je reći da bi bilo opasno, ali UV svjetlo može djelovati kao i kod mnogih manjih čipova od kojih će ovo vjerojatno biti. Veličina stanice je vjerojatno u opsegu mikrometara, pa bi trebala biti izvediva s nečim poput Cool-X ili slično.

Komentari:

Pitam se bi li ga degauser obrisao. Kladim se da bi

11.05.2020 po James

Rep: 25

Pozdrav, Touch ID senzor jedinstven je za svaki telefon. Ne možete ga zamijeniti ni originalnim. Ako uspije, imate samo sreće jer se telefon pokvario i može se upariti s novim senzorom. Apple popravlja vaš početni gumb zamjenom cijelog prednjeg zaslona i uparivanjem s Horizon Machineom. Apple to također radi ako trebate zamjenu zaslona. Mislim da Best Buy može popraviti i Touch ID jer su imali Horizon Machine.

Komentari:

Oprosti brate, uspješno sam to učinio mnogo puta da to kupim. Postoji hitna tipka / tehnika ciklusa napajanja koja uključuje dfu, priključen na računalo (ili moj iMac u mom slučaju) gdje dfu dok je priključen, a zatim ostaje priključen na računalo i isključuje telefon, odspojite zaslon i bateriju (prvo baterija), a zatim ponovno spojite hardver i izvadite ga iz dfu-a s načinom vraćanja. Može biti fini i ako malo propustite vrijeme na koraku, neće uspjeti.!

11.05.2020 po James

zašto ne napravite video i objavite ga na youtubeu i zaradite milione

12.06.2020 po Nejasnoća

Rep: 13

kenmore podloška 110 koja curi odozdo

Zdravo,

samo da znate kako .. Puknuo mi je gumb Početna na iPhoneu 6S i trebao sam kupiti još jedan. Dobio sam ga s eBaya, za oko 5 dolara. Instalirali ste ga i radi sasvim u redu. Osim Touch ID-a. Pokušao sam s vraćanjem u DFU načinu, kao što su predložili neki ovdje korisnici, ali nisam imao sreće da Touch ID radi. Možda je to moguće samo uz originalni Appleov gumb za početnu stranicu. Ako je netko pronašao način da Touch ID radi nakon zamjene gumba za početnu stranicu, javite mi.

Komentari:

da ako i dalje imate stari gumb za početak

22.12.2020 po Mika

Rep: 1,1 k

Zamijenio sam zaslon na svom iPhoneu 5s Touch ID nije uspio, srećom da je fleks originalnog skenera otiska prsta vratio telefon, Viola je ponovno radila, definitivno mogu reći da je uparivanje čipa s logičkom pločom. Nabavite iPhone 6 Plus za sljedeći pokušaj, uskoro će vas obavijestiti o rezultatima

Rep: 13

apple bi morao zamijeniti vaš početni gumb, čak sam probao OEM početni gumb iPhone 6 i stavio ga na još šest, ali Touch ID će raditi samo s početnim gumbom s kojim je dolazila logička ploča

Komentari:

to je moguće ako imate alat koji ja imam

4. siječnja po Mika

Rep: 25

Dakle, svi koji pitate o tome 'imaju li petice pohranjene informacije o čipu'

Stvar je u tome, zamislite abakus. Imate tri crvena, a zatim tri bluesa.

To je naravno niz čipova koji čita 1 i 0. Ali čitač čipova

u telefonu vidi tri crvene i tri plave boje i kaže ok.

Tvrdo je ožičen, u čipsu. To nije čitljiv program kao takav

čip je upravo pročitao niz čipova ispod gumba za početak, tada

je li to tango i kaže da, ok, to su pravi čipovi u pravom redoslijedu.

Možda da se malo proširi, postoji algoritam koji, nakon čipa na početnom gumbu

je 'čitati', stavlja algoritam u igru ​​i kaže da, 37 to je taj.

Zaključak je da nema programabilnih podataka za pohranu

Komentari:

Zapravo čip Touch ID senzora ima programabilnu internu pohranu, ima nadogradivi firmver i moguće sigurno mjesto za pohranu ključa za uparivanje ključa. Napisan je u tvornici, a također ga može napisati Appleov servisni tehničar tijekom popravka zaslona. Sada je problem što je za reprogramiranje ove stvari potrebna digitalno potpisana naredba, samo Apple ima glavni ključ za to. Također se čini da još nitko nije smislio kako prisiliti čitati ili pisati to područje čipa.

30.04.2018 po Tom Chai

Rep: 1

Imam ip6s 64gb MKQP2J / A, provjeravam je li to srebrni 64gb, ali moji iphone su ZLATNI sa zlatnim prstenom oko kuće, dodir id idss u redu! dovoljno čudno ha? bilo koja ideja što se događa s mojim iphoneom?

Komentari:

Gdje ste pronašli informacije (ip6s 64gb MKQP2J / A)?

Ako je to bilo u vašim postavkama, možda imate drugu matičnu ploču i gumb za početnu stranicu osim one koju je proizveo vaš iPhone.

10.02.2017 po ppalfinger

Rep: 1

bok, imam isti problem kao i ja. Ali nema smisla uspoređivati ​​izvorni dodirni gumb s CPU-om, jer se podaci o otisku prsta nalaze negdje na logičkoj ploči.

Nekim pretraživanjem interneta uspio sam pronaći neka rješenja, tek ulaskom u DFU način i resetiranjem iphonea ili isključenjem napajanja kako bih ga ispraznio.

Može biti sreća ili ne, ali budući da su to učinili, vrijedi pokušati.

Komentari:

Ovaj je tip najnevjesniji od svih

06.06.2018 po keats11

Rep: 1

Zašto da sve bude komplicirano, moj Ipad radi s otiskom prsta moje supruge, s prsta, pa svaki put kad poželim koristiti ovaj Ipad Touch ID, ona bi trebala biti tu za mene, ???

Komentari:

moj asus laptop neće se spojiti na wifi

Za pristup TouchID-u zapravo možete dodati više otisaka prstiju ili onemogućiti TouchID i umjesto toga upotrijebiti četveroznamenkastu ili 6-znamenkastu lozinku.

13.09.2017 po Rachael Melville

Nije moguće, iOS je toliko pametan da može reći jesu li ispisi iste osobe ili nisu) :)

14.09.2017 po imoddedit

Rep: 1

Ako netko slučajno naiđe na moju situaciju, javite mi koji je najbolji način da se moja situacija riješi. Stvarno imam problema s mojim početnim gumbom za iphone 6, gdje je konkretno potpuno pokvaren. Sjećam se da sam imao rezervni iphone 6, ali samo je njegova matična ploča (interno) oštećena. Nema oštećenja izvana. Uglavnom, razlog zašto sam to želio raditi samo zbog svog razmaženog dodirnog ID-a i drugog rezervnog iphone 6-ovog touch id-a funkcionira sasvim u redu. postoji li mogućnost zamjene moje trenutne matične ploče rezervnom kako bih mogao potpuno urediti svoj telefon s ispravnim dodirnim ID-om, funkcionalnom matičnom pločom i ostalim prenosivim dijelovima koji su u funkciji, posebno radi kao potpuno novi iphone 6.

Komentari:

U rekao je da je druga ploča oštećena ...

28.08.2017 po c9679

Rep: 1

Moj telefon je iphone 5s. što ako dobijem radni kućni boton za iphone 5s i prebacim ga u drugi iphone 5s.mogu li ponovno upotrijebiti touch id

Komentari:

Nijedan touchid nije jedinstven

28.08.2017 po c9679

NE, dodirni ID neće raditi.

30.08.2017 po Kaye

NE, imam alat koji to može

4. siječnja po Mika

Rep: 1

Zna li netko koliko košta zamjena gumba za početnik u Apple centru? I je li Apple Care posebno potrebna za zamjenu?

Komentari:

130 eura ili zamjena telefona ili u najgoroj situaciji samo 20 eura za ništa (ovdje na Cipru)

09.02.2017 po demetris Xristou

početni zaslon sam po sebi procjenjuje se na 169 dolara, ali 'ostala' šteta procjenjuje se na 349 američkih dolara

23.01.2018 po Erwin Tieng

Rep: 11

Što ako prebacite originalni gumb za početni zaslon s drugog iPhonea 6, dodirnut će ID raditi?

Komentari:

Ne. Bilo je umorno nebrojeno puta.

10.02.2017 po Tom Chai

Rep: 37

Ako prenesete izvorni gumb početnog zaslona, ​​to će zasigurno raditi. Dakle, ako ga odnesete u trgovinu da popravi zaslon, recite im da prebace gumb za početnu stranicu, kako biste mogli zadržati pomoć pri dodiru

Rep: 1

Mora postojati neki način programiranja novog dodirnog ID-a jer se preko utičnice ispisuje QR kôd. Čvrsto vjerujem da je ovo trag. Ali kako? Ja nemam pojma!

Komentari:

QR kôd koristi se samo za logističko praćenje, nije povezan s ključem.

11.04.2017 po Tom Chai

Postoji 5 ili 6 komada s QR kodom, pa Apple sada zna ako se promijeni jedan od tih dijelova. Kada se promijeni više nije Apple usluga.

15.03.2018 po Marc

Popravke radim dosljedno, a sigurnost jabuka i dalje mi je pomalo nejasna. Ali iz mog razumijevanja gumba nand, gpu, cpu, home, svi ovi plus više imaju određeni kod za šifriranje koji se mora poravnati s drugim. Jednom kad napusti tvornicu, nema stvarnog načina da to znam promijeniti. Najbolje je ako kupite telefon ili zamijenite zaslon i provjerite je li izvorni gumb za početnu stranicu.

27.09.2020 po Anthony Gonzalez

Rep: 1

Bok, zna li netko o kojem se čipu radi na fleksibilnom kabelu koji je uparen s logičkom pločom? Imam stari savitljivi kabel, ali je iščupan, pa sam razmišljao o raspajivanju starog čipa i stavljanju na novi zamjenski flex kabel za početni gumb. Pa koji je to čip?

Komentari:

kad nađeš sovu, javi mi, hahaha

27.01.2018 po Steven Scott

Rep: 25

Prvo zdravo,

Nadam se da možete pomoći, jer je slično svim gornjim pitanjima, pa bih pomislio da bih ga postavio ovdje:

Mogu li koristiti drugu vrpcu s drugog 6S-a (koji nije OEM) kao zamjenu, ali zadržati postojeći izvorni gumb, bi li ID gumba radio?

Hvala Ben

Komentari:

Ne vidim problem sve dok koristite izvorni gumb za početnu stranicu.

12.02.2017 po Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Ako zamijenite gumb za početni početnik, to će raditi, ali dodir I.d neće raditi.

Rep: 1

Svaka druga šteta za iPhone procijenila bi se na približno isti trošak. Dakle, za početni zaslon sam po sebi procjena iznosi 169 USD, a 'ostala' šteta procjenjuje se na 349 USD

Iz Apple tehničke podrške

Rep: 1

kako zamijeniti ispucali zaslon iphone 6 -

Pukao mi je iphone 5 i otpao mi je gumb za početak. Tipka za dom je, međutim, još uvijek u dobrom stanju, samo što je odlomljena od kabela. Mogu li i dalje popraviti zaslon dok oživljavam dodirni ID pomoću izvornog gumba za početnu stranicu? Kako bi se povezao sa zamjenskim LCD-om? Dajte mi ur za moje pitanje pls.

Komentari:

Iphone pet nema senzor otiska prsta, tako da ne vidim problem. To je jedina funkcionalnost koja se gubi kada promijenite gumb početnog zaslona. Gumb homwe radi, ne može očitati otisak prsta samo ako je instaliran zajedno s CPU-om u kojem se kôd prepisuje za dodavanje funkcionalnosti otiska prsta dinamikom koja se javlja kada se CPU instalira prvi put.

10.04.2019 po Arnold Spence

Rep: 1

Dobar dio prodavaonica telefona ima stroj koji uparuje vaš gumb za dom s telefonom. Apple naplaćuje 80 dolara, a plaćat će i druge trgovine jer Apple izrađuje strojeve koje mogu kupiti neispravne, tako da ih moraju popraviti, a to je skupo.

Rep: 1

Da, ovo je moguće

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Komentari:

To je moguće koliko god bilo teško i škakljivo. Postoji nekoliko načina da se to postigne. Jedan bi bio ukloniti slomljeni zaslon, a pretpostavljeni radni gumb kuće ostaviti netaknutim. Drugi uključuje uklanjanje i ponovno lemljenje, tako da ga neću dodirnuti

10.04.2019 po Arnold Spence

Rep: 1

Moj početni gumb za iphone 6s je pokvaren, zbog toga ga moram zamijeniti i moj dodirni ID ne radi

Rep: 1

Imam alat koji to može učiniti. Evo veze koju možete dobiti za 133 dolara. JC V1S V1 LCD zaslon Program za popravak istinitih tonova za Phone 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Imam iphone 8, njegov dodirni ID radi, ali gumb za početni prikaz ne radi, pa postoji li neki način da se to popravi?

ppalfinger