Početni gumb iPhone 7 ne radi nakon zamjene zaslona

iPhone 7

Objavljeno 16. rujna 2016. Model 1660, 1778 Dostupno u obliku GSM ili CDMA / 32, 128 ili 256 GB / ružičasto zlato, zlato, srebro, crna i jet crna.



Rep: 455





Objavljeno: 19.09.2016



iphone 7 početni gumb ne radi nakon zamjene zaslona, ​​pomoć

Komentari:

Zamijenili ste zaslon na telefonu koji je objavljen tek prije tri dana?



19.09.2016 po gradonačelnik

da, zapravo sam napravio

19.09.2016 po Albert

Imam isti problem, testirali smo dva telefona i isti se problem dogodio nakon promjene originalnog zaslona !!!!!!

20.09.2016 po džihad

je li naslov stvarno ispravan, 'iPhone 7'

23.09.2016 po Abdul Galib |

Kako si ga dovraga već zapravo slomio?

23.09.2016 po Gigabit87898

39 Odgovori

Odabrano rješenje

Rep: 40,5 k

Ovdje ima puno pitanja, a malo odgovora. Evo mog mišljenja nakon što sam procijenio zajednicu za popravak i napravio neke zamjene zaslona u našoj trgovini:

ČINJENICA 1: početni gumb ima ugrađeni čip na stražnjoj strani gumba. Da upotrijebim jednostavne riječi, ovaj čip pohranjuje ključ koji omogućuje ploči da ga prepozna. Stoga, ako koristite drugi gumb za početnu stranicu, bilo da je riječ o originalnom ili za zamjenske dijelove, ploča neće prepoznati početni gumb.

Kao rezultat, tipka za početni početni zaslon neće moći skenirati otisak prsta i neće reagirati ni na jedan ulaz. Telefon će se ponašati kao da mu u potpunosti nedostaje gumb početnog zaslona. Također će se pojaviti poruka 'Touch ID ne može se aktivirati.' Jedini način da funkcija gumba za početnik ima funkciju u ovom slučaju je upotreba pomoćnog dodira zvanog virtualni početni gumb na zaslonu. A jedini način za buđenje telefona bio bi pomoću gumba za uključivanje ili podizanja za buđenje.

ČINJENICA 2: Apple - i to samo u Apple Storeu koji je u Appleovom vlasništvu, ali koji se počinje prikazivati ​​na nekim AASP-ovima dok ovo pišem - može zamijeniti zaslon i gumb početne stranice te reprogramirati novi početni gumb i spojiti ga s pločom / telefonom. Ako servis ili neovisna radnja ošteti gumb za dom tijekom popravka ili ga vlasnik nekako pokvari ili ne uspije, jedini način da se funkcija gumba za dom obnovi na ovaj datum jest odnijeti ga u Apple Store ili jedan od oni AASP-ovi koji počinju primati uređaj za uparivanje.

ČINJENICA 3: Apple nije učinio ništa da spriječi zamjenu zaslona OEM ili zamjenskim dijelovima. Ako zamijenite zaslon i prebacite početni gumb bez oštećenja, sve će raditi normalno. Ali očekujte da će jeftini dijelovi imati lošu izvedbu. Zato investirajte u dijelove dobre kvalitete od renomiranih dobavljača. Zamjenski zasloni trebali bi biti što bliži Appleovim zaslonima u smislu: vjernost boja, pozadinsko osvjetljenje, dodir, prisilni dodir, trajnost, podizanje okvira, završna obrada okvira.

ČINJENICA 4: mnogi zamjenski zasloni imaju neispravan interkonekcijski kabel početnog gumba. Kada gumb početni zaslon radi s izvornim zaslonom, ali ne i zamjenskim, zaslon je loš i morate ga jamčiti ili zamijeniti. I da, cijela serija može biti neispravna.

Međutim, ponekad dok rastavljate iPhone, oštetite produžni kabel gumba za početnik na slomljenom zaslonu, a zatim pokušate uklopiti loš zamjenski dio. Sada gumb za početnu stranicu ne radi ni na starom ni na novom zaslonu, a pretpostavljate da sam gumb za početnu stranicu nije uspio. Pa ne, ponekad nije.

ČINJENICA 5: možete oštetiti gumb za dom i potpuno izgubiti sve funkcije, pogotovo ako pokidate kabel gumba za dom. Neki vrlo strpljivi ljudi ponovno spajaju dijelove. Radije bih uklopio originalni slomljeni zaslon zajedno s oštećenim početnim gumbom i poslao ih u Apple Store radi potpune zamjene i uparivanja sklopa zaslona (vidi ČINJENICU 2). Cijena novog Appleovog zaslona usporediva je po cijeni s troškovima povezivanja slomljenog gumba za početak, prema mom mišljenju.

ČINJENICA 6: u nekim je slučajevima oštećen čip (osim onog iz ČINJENICE 1) koji se nalazi na početnom gumbu (posebno tijekom prijenosa početnog gumba sa slomljenog na novi zaslon). Kada je oštećen i otkaže, ovaj čip će spriječiti rad funkcije gumba za početnik, na primjer za izlazak iz aplikacije i povratak na početni zaslon. No, skener otiska prsta i dalje bi radio, a vi možete probuditi / otključati zaslon prstom / otiskom prsta i koristiti dostupnost. Ovaj čip je dostupan (suprotno čipu skenera otiska prsta u ČINJENICI 1 koji je praktički nedostupan) može se zamijeniti i problem riješiti. Ponekad djelomično kidanje kabela gumba za početnik može uzrokovati isti kvar. Također ga mogu popraviti neki ljudi s pravim alatima, vještinama i strpljivim razmišljanjem.

UREDI: Nova činjenica (7)

ČINJENICA 7: neki tehničari za popravak primijetili su da oštećeni sklop prednje grebene može ometati funkcioniranje gumba za dom / Touch ID-a. Da biste isključili ovu mogućnost, testirajte funkcije Home Button + Touch ID nakon odspajanja savitljivog kabela prednje kamere. ALI, počevši od iOS-a 11, možda će trebati biti prisutan sklop prednje brijega / povezan kako bi se iPhone pokrenuo. Možda pokušajte s drugim / poznatim dobrim.

UREDI: iOS 11.0.0-11.0.3

ČINJENICA 8: nakon izdanja iOS-a 11, pa sve do iOS-a 11.0.3, primijetili smo da se neki iPhone 7 uređaji ne mogu pokrenuti u potpunosti ili se mogu pokrenuti ako gumb za dom nedostaje ili je oštećen (kao i sklop prednje brijega). [Još nije provjereno: kolega tehničar primijetio je da će se neki i7 pokrenuti bez pričvršćenog gumba za početnu stranicu. Njegova je teorija da bi se verzija ploče koja ima određeni Intelov čip pokrenula bez gumba za dom, dok verzija ploče s Qualcommovim čipom zahtijeva da se za pokretanje instalira gumb home.

Nadam se da će vam ovo pomoći, slobodno mi pošaljite dodatne informacije ili pojašnjenja. Rado ću podijeliti.

Komentari:

@ rane , Hvala na ČINJENICAMA, lijepo napišite.

15.06.2017 po L Pfaff

Želite li reći da ako ripate sam gumb za početnik da možete odspojiti čip i premjestiti ga na novi gumb za početnik i da ćete dobiti i dodirni ID i funkciju gumba za dom natrag?

07.04.2017 po Ramsey F

Ne RamseyF Ne kažem to. Pročitajte ponovno zadnji odlomak.

07.04.2017 po Rane

Radim iPhone 7 / 7P čim je zamjenski zaslon postao dostupan. Uspješno sam popravio preko 100 iPhonea 7 / 7P, no samo sam zurio da naletim na ovu situaciju s gumbom za početnu stranicu koji ne radi, dogodilo se to s 4 moja nedavna popravka. U početku, iako se radilo o seriji neispravnih zaslona, ​​naručio sam najkvalitetnije OEM iPhone 7 / 7P zamjenske zaslone, a isti se problem dogodio s iPhone 7 početnim gumbom. Dakle, moj zaključak je da su najnovija 2 ažuriranja IOS-a zabrljala za softver, uz kombinaciju zamjenskog zaslona. Čak i nakon zamjene originalnog slomljenog zaslona originalnim gumbom za početak, još uvijek ne radi. Teško mi je povjerovati da nakon 100 uspješnih popravaka pogrešno skidam početni gumb. Kao i sada, prestao sam prihvaćati popravke za Iphone 7 / 7P dok se ne pronađe provjereno rješenje.

07.11.2017 po M&D GLOBALNI BEŽIČNI

Brate @ m & d, trebali biste prihvatiti i druge da bismo svi pronašli ovaj lijek. Bez telefona pri ruci ne možete pronaći točan problem. Neki telefoni moraju biti labrati za eksperiment. Opet sigurno problem nije bio u ponovljenom ažuriranju bcos, jer onaj koji je stvorio ovu nit imao je problema manje od tjedan dana nakon izlaska telefona. Na što je os bio u 10. Ipak on doživljava taj mit. Pa bih mogao reći da ste nešto radili kako treba tijekom uspjeha od 100. Ali to nije bio problem s OS-om.

07.12.2017 po Abdul Galib |

Rep: 3,1 k

Hej! Jasen ovdje, iz iFixit tima. Poigrali smo se s nekim od naših iPhone 7 uređaja i zamijenili nekoliko zaslona. Uspješno smo mogli zamijeniti zaslon s jednog iPhonea 7 na drugi iPhone 7 - a Touch ID / gumb za dom radio je nakon zamjene za nas.

Zainteresirani ste za prikaz nekih rezultata koje svi dobivate nakon zamjene zaslona. Nastavite objavljivati ​​ovdje sa svojim rezultatima! Nastavit ćemo testirati i na našoj strani.

Komentari:

Hej Jasen, hvala na sjajnim vijestima!

Jeste li pokušali zamijeniti komplet s uključenim gumbom za početak ili ste također prenijeli gumb s jednog zaslona na drugi?

24.09.2016 po Aldrin

Bok Aldrin, prebacili smo početni gumb s zaslona na zaslon, ali zadržali smo ga uz originalni iPhone 7.

24.09.2016 po Jasen Friedle

Ah sjajno! Želio sam osigurati da se gumb ne pokvari kad ga pokušate ukloniti :-) hvala na informacijama Jasen.

Ugodan vikend!

24.09.2016 po Aldrin

Zamijenio sam netaknuti ekran iphone 7 s pokvarenim lcd iphone 7 (samo lcd bez gumba za početnu stranicu)

Prvi rezultat bio je potpuno neodgovarajući gumb za početak.

Kao drugi pokušaj zamijenio sam lcd tipkama za dom, rezultat je bio isti.

3. pokušaj: ažurirao sam IOS, bez promjene

4. pokušaj: vratio sam slomljeni zaslon gumbom za početak, djeluje.

Imate li ideju ili vodič o tome kako promijeniti zaslon iphone 7?

Imam servis, ali još nemam iskustva za iphone 7

Hvala vam

20.12.2016 po mehmet fatih daban

Ista stvar se događa sa mnom jabuka ne može fizički učiniti bilo što, što izgleda kao da moram pričekati oko 5-10 dana da to poprave

29.12.2016 po Hector Batista

nexus 7 nema naredbenog crvenog trokuta

Rep: 277

Ažuriranje (09.02.2017.)

Ok, mislim da sam napokon pronašao problem pa prvo želim nešto objasniti.

Ovdje je momak napisao da je upravo otvorio iPhone 7 i da nije ništa odspojio i tipka za počet prestala raditi. Već sam otvorio 4 iphone 7 i nakon otvaranja telefona pomoću toplotnog pištolja gumb za dom i dalje dobro funkcionira prije nego što isključite bilo što iz utičnice, tako da vrućina neće oštetiti gumb za dom.

Drugi ljudi pišu da je to možda zato što zamjenski zaslon nije originalan, što nije uzrok zašto gumb za početnu stranicu prestaje raditi, jer samo zamjenjujem staklo s LCD-a za dva iPhona 7 i početni gumb prestaje raditi, a to je s originalni LCD i kabeli.

Dakle, problem koji sam do sada pronašao je kada je da pokušao ukloniti veliku metalnu ploču sa zaslona gdje veliki kabel početnog gumba prolazi ljepilom. Primjenjujemo toplinu na tu ploču da bismo mogli odvojiti tu ploču od kabela i izgleda da je kabel stvarno stvarno mekan, pa čak i ako ga ne polomite unutra, oštećuje se, pa zamjenjujemo pozadinsko osvjetljenje tim kabelom i početni gumb tipke da opet dobro funkcionira.

Zaključak: otkrili smo da će problem riješiti upotreba originalnog LCD-a, ali zamjena pozadinskog osvjetljenja dugim kabelom (problem smo do sada rješavali dva puta)

Komentari:

Imao sam slučaj da to isključuje vašu ideju.

i7 ispucani zaslon zamijenjen je drugim i7 koji zadržava izvorni HB.

Primijenio sam toplinsku pušku za oba zaslona kako bih zamijenio HB.

Zamijenjeni zaslon i7 HB uopće nije reagirao. Zamijenio sam zaslone natrag. HB je radio savršeno.

da sam oštetio savitljive kablove gumba za početak koji prolaze kroz stražnju stranu zaslona, ​​moje je pitanje 'zašto vlastiti gumb za dom dobro funkcionira s oštećenim HB kabelom'

Odgovor bi trebao biti 'mora postojati još jedan misterij'

Ne usuđujem se zamijeniti zaslon i7 za kupce, imam popravljač s 5-10 zaslona popravljenih dnevno,

14.02.2017 po mehmet fatih daban

Promijenio sam zaslon iphone 7. Napravio sam potpunu zamjenu gumba za početak s jednog iPhone 7 dobrog zaslona na drugi iPhone 7 s lošim zaslonom. Gumb Home nije radio. Pomislio sam da je možda zato što vam treba originalni gumb home, ali kad vidim ovu nit, čini se da ste naišli na isti problem. Gumb Početna ne klikne i ne odgovori smh

17.02.2017 po Jon doe

Mogu potvrditi da ovo rješenje djeluje. Danas prvi moj. Morate pažljivo izrezati ljepilo oko vrha i 1/4 'vrha svake strane. Od tog trenutka upotrijebite karticu presvučenu voskom, odsječite otprilike 1/2 'od širine i odvojite ostatak potporne ploče od slojeva LCD zaslona. Budite EXTRA oprezni da ne oštetite završni sloj folije iznad 3D dodirne pločice. Uklonite dijelove novog zaslona i zamijenite ga sa starog zaslona. Čip koji se nalazi na stražnjoj ploči sadrži neku vrstu potpisa koji radi zajedno s gumbom za početnu stranicu. Obavezno očistite SVE smeće s unutarnjih slojeva LCD-a. Čak se i čist komad krhotina pojavi na crnoj točki zaslona. 91% alkohola i medij bez dlačica / ogrebotina. NE KORISTITE MIKROVLAKNU !!!

Iz znatiželje, a u svrhu eksperimentiranja i rasprave: bi li zaslon od 6 s radio slično? Gumbi su mi uvijek radili, ali ako bi jedan trebao promijeniti gumb za početnu stranicu, biste li mogli upotrijebiti tipku sa pokvarenog / neupotrebljivog telefona ako zamijenite 3D dodirni sloj kako je gore opisano?

EDIT: Rastavio sam 6S zaslon. Identični su, osim što je pozadinsko osvjetljenje na dnu 7, a preko 6S 6 gore. To ću uređivati ​​u budućnosti kad se ukaže prilika. Bilo bi mi drago provesti nekoga da proba, ako ima rezervnih pokvarenih telefona.

18.02.2017 po Jamie

Nakon što pročitate sve ove poruke, evo nekoliko zanimljivih za isprobati. Eto, gle, drugo je rješenje zapravo uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

27.06.2017 od sam

Pokušajte zamijeniti savitljivi kabel gornje kamere / zvučnika / senzora blizine novim i sve bi opet trebalo raditi u redu. Čini se da je to neispravno ako uzrokuje aktiviranje telefona kad je povezan. To možete zamijeniti novim i sve biste trebali popraviti.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.09.2018 po billa.4you

Jack Nicolsen ponekad možemo popraviti poderane gumbe za dom. Stvarno ovisi o opsegu oštećenja i mjestu pucanja.

12.04.2018 po Rane

Rep: 169

Kad moj gumb za dom odbije suradnju, dajem mu novi život

Kako zamijeniti dodirni IC na početnom gumbu

Rep: 263

Bok ljudi,

Možda bih i ovo trebao objaviti u niti iPHone 6S. Nakon ažuriranja na iOS 10, otkrivam da zasloni koji nisu OEM ne rade na iPhoneu 6S.

Ovo bi moglo biti povezano ovdje ako zamjena koju koristite za iPHone 7 nije OEM. Mislim da je Apple dodao novu 'sigurnosnu' mjeru.

Komentari:

Primijetite čip na stražnjoj strani ekrana iPHone 6S. Mogli bi to koristiti za provjeru autentičnosti s matičnom pločom ...

20.09.2016 po Michel Lavache

Touch ic čip je također iza zaslona. Ne zaboravi to.

20.09.2016 po Ben

Definitivno sam mijenjao zaslone trećih strana na 6S s ios10 beta. Gotovo sam siguran da sam to učinio neki dan, na 6S-u sa iOS-om 10. Bio je to dugogodišnji kupac i sustizali smo to. Tako da bih mogao pogriješiti. Još nisam radio na 7. Čiji dobivanje zaslona ili kupci spremni platiti za manje od 250 USD?

29.12.2016 po iMedic

Zapravo se pojavio problem kada je jedna od firmware v11.x.x prekrila telefon, ali na kraju je Apple to popravio zbog silnog pritiska javnosti. Eto, sada s iPhoneom X, ako zaslon ne zamijenite originalnim (to je dio od 400 USD!), Neće raditi s jeftinijim zaslonima od 200 USD. Kontrolni čudak Apple je opet na tome!

14.08.2018 po billa.4you

Rep: 581

Imao sam isti problem. Ali popravio sam. 3D kabel za dodir i početni gumb (jedan kabel) vrlo je krhak. Uklonite metalnu stražnju ploču sa stražnje strane zaslona i provjerite kompletni kabel. Moja je bila slomljena. Zamjenjujem cijelo pozadinsko osvjetljenje + 3D Touch (Uklanjanje starog pozadinskog osvjetljenja + 3D Touch vrlo je teško) i Touch ID radi bez problema.

Ako imate pitanja, slobodno mi napišite poruku.

Komentari:

Pa ovo možda ima smisla.

02.09.2017 po Julius osilia

Ovo je potvrđeno da radi

18.02.2017 po Jamie

To je točno. Gore sam dao detaljne upute kako izvršiti prijenos. 3 za 3 do sada.

27.02.2017 po Jamie

Učinio sam istu stvar .... samo sam zamijenio originalni početni gumb s originalnog ispuknutog zaslona na drugi zaslon, dao mi je neodzivni dodirni gumb id / home. probali zamijeniti natrag na izvornom napuknutom osipu i sve radi. tako da ne znam je li stigao drugi novi zaslon s lošim ravnim konektorom ili je jabuka stavila nešto što se mora podudarati (poput čipa negdje u pozadinskom osvjetljenju) s gumbom za početak, ali zamijenio sam novi zaslon, stari metal pozadinsku ploču i SVA DJELA OK :) hvala Mariuse

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 po Oniyaki

Iako gornja metoda može funkcionirati, izgleda kao prilično teška operacija i možda nije za svakoga.

Nakon što pročitate sve ove poruke, evo nekoliko zanimljivih za isprobati. Eto, gle, drugo je rješenje zapravo uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

27.06.2017 od sam

Pokušajte zamijeniti savitljivi kabel gornje kamere / zvučnika / senzora blizine novim i sve bi opet trebalo raditi u redu. Čini se da je to neispravno ako uzrokuje aktiviranje telefona kad je povezan. To možete zamijeniti novim i sve biste trebali popraviti.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.09.2018 po billa.4you

Rep: 137

Ovo je ponovno objavljivanje, ali imali smo isti problem i danas. do danas smo popravili oko 10-12 i7 i 7 plus telefona bez problema, ali na ovom je početni gumb prestao reagirati (otisak prsta je radio u redu). Nakon zamjene zaslona, ​​pokušaja s donatorskim telefonima, itd., Ništa. Zato smo napravili sigurnosnu kopiju telefona, spustili ga u DFU način i izvršili potpuno vraćanje. Gumb za početnik vratio se sasvim u redu.

Ažuriranje (15.05.2017.)

Objavio sam ranije da smo imali ovaj problem, ponovno povezali ispušteni telefon na DFU i obnovili ga i bili u redu. Od tada smo popravili više od 50 modela iphone 7 i 7 plus, i uopće nismo imali problema, mislim da je za nas prvo bilo rano serijsko izdanje slično problemima s haptičnim povratnim informacijama u seriji 6s.

Komentari:

Kako si ušao u dfu način rada ako početni gumb nije radio Peter?

13.04.2017 po Logan

Postoje uslužni programi koji mogu prisiliti telefone u DFU način rada. Stalno ga koristim u svojoj trgovini za popravke. Zove se RecBoot. Uglavnom, telefon priključite na računalo i RecBoot ga prisili u DFU mod. Super jednostavno.

19.04.2017 po Kapetan Satchmo

iPhone 7 ne koristi gumbe za početni zaslon za prelazak u način rada dfu, koristi gumb za uključivanje i isključivanje zvuka

09.05.2017 po austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.05.2017 po Tehnički liječnici

Ovo je čudno! Napravio sam DFU i moj početni gumb i dalje ne radi. Međutim, umjesto toga dobio sam 'virtualni' početni gumb.

10.06.2019 po kathwick2

Rep: 60,3 k

Jeste li originalni gumb početne stranice zamijenili novim LCD-om?

Komentari:

izvorni početni gumb ne radi na novom LCD-u, već samo na starom LCD-u

20.09.2016 po Albert

Čak i za 2 nova LCD-a?

20.09.2016 po Tom Chai

Da za 2 nova LCD zaslona

20.09.2016 po Albert

Zanimljiv. Sada nam treba još uzoraka za eksperimentiranje, kako bismo mogli potvrditi problem i možda pronaći rješenje.

možete li jailbreak iloud zaključan iphone

20.09.2016 po Tom Chai

Isto I mene zanima, nisam pronašao nikoga tko je uspješno promijenio zaslon, a da je početni gumb radio normalno.

22.09.2016 po Ben

Rep: 57,3 k

Objavljivanje ovdje kako bih mogao ostati na ovoj temi

Komentari:

Moja sljedeća točka ->.

28.05.2018 po Rane

Rep: 73

To je nakon tržišnih ekrana, to vidimo svake godine s novim iPhoneima. Uvijek postoji nešto što proizvođači trebaju za rješavanje problema. 5C je imao problema s lošim dodirom, 6 je imao problema s dizanjem okvira, 6s s prisilnim dodirom, a sada je sa 7 ponovno prisilno dodirivanje / pozadinsko osvjetljenje.

Odgovore bismo trebali dobiti od dobavljača. I iFixit zasloni rade istu stvar, probao sam. Imao sam samo nekoliko zaslona različitih dobavljača. Trenutno je poput igle u plastu sijena.

Rep: 157

Nakon što sam jučer imao problem s početnim gumbom iPhonea 7 (ali TouchID na zamjenskom ekranu JESE radio, što je čudno), danas sam bio prilično oprezan s iPhoneom 7. Upotrijebio sam toplinsku pušku za zagrijavanje stražnje strane telefona (niska temperatura do točke da se metal samo zagrijava) i malo zagrijavanja na rubovima zaslona, ​​izbjegavajući gumb za početnu stranicu. Upotrijebio sam oštricu britve za klizanje ispod rubova zaslona, ​​ne više od 1/8 inča. NIŠTA nisam odspojio, ali kad sam ponovo uključio telefon na testiranje, ni početni gumb ni touchID više nisu radili . Opet, osim pukog podizanja zaslona s metalnog okvira, ovo je netaknuti izvorni zaslon i gumb za početnu stranicu o kojem govorim. Također, mislio sam da je to mogla biti moja mašta, ali mogao sam se zakleti dok sam grijao stražnju stranu (a telefon je bio isključen) osjetio sam kako motor haptičnih povratnih informacija titra, kao da je dodirnut gumb za početni ekran.

Ažuriranje 15 minuta kasnije: i touchID i početni gumb rade na zamjenskom zaslonu nakon stavljanja na tržište, pa pretpostavljam da su kabeli početnog gumba izvornog zaslona oštećeni u popravku. Mislim da je to bila vrućina, čak i lagana kakva je bila - NEMA oštećenja kabela od oštrice britve. Još nisam instalirao stražnji metalni okvir na postprodajni zaslon. NAPOMENA: jedno što sam učinio drugačije od jučerašnjeg neuspjelog popravka, ovaj put NISAM uklonio sićušni gumeni prsten s unutarnje strane početnog gumba, za koji sam mislio da je samo za hidroizolaciju. Mislim da je to možda od ključne važnosti u funkcionalnosti ovog novog gumba za početnu stranicu. Također sam se pobrinuo da je metalni nosač gumba za početak pravilno postavljen (plastična kvrga s lijeve strane bila je potpuno unutar kružnog razmaka nosača) i da su ostala tri vijka na mjestu prije nego što sam stavio vijak za stvarni gumb za početnike. Također sam stekao naviku da ne stavljam početni gumb na svoj magnetni jastučić sa vijcima.

Konačno ažuriranje: nakon što je tržišni zaslon potpuno instaliran i dodirni i početni gumb i dalje rade ispravno.

Komentari:

Hvala .. ovo je zanimljivo .. jer ovo opet ukazuje na 'grijanje' kao krivca. Dok opisujete, izbjegavali ste da HB usmjerava toplinsku pušku samo u bočne strane, ali moglo bi biti da je ionako pokupio malo topline. Često se iznenadim koliko 'grube vrućine' pokupe nenamjerni predmeti, poput metalnih alata koji leže pored ili čak blizu npr. iPads .. gdje koristim više topline nego bilo koji drugi popravak. Kada uzimam sklop zaslona, ​​odriješim ga na dnu, a zatim se noktom palca snalazim dok podižem okvir .. Puno je brži i 100% siguran za kućište - Bez ogrebotina - Ne toplina!

Oh, usput. Ako pročitate ovaj 'Ged', molim vas, nemojte mu dati minus zbog razmjene iskustva, iako to možda nije 'rješenje', put do takvog je često popločan iskustvima ... hvala!

03.07.2017 po FIX4U.DK

Jučer mi se dogodilo ovo TOČNO isto. Popravke ne radim za život, već samo za obitelj i bliske prijatelje. Znao sam da iPhone 7 zahtijeva trokrilni upravljački program, ali nisam shvatio tisuću. Otvorio sam telefon VRLO laganom toplinom oko rubova i u njega upao metalnim puderom. Uspio sam ukloniti štitove kako bi iskočili kablove, a onda sam shvatio da su glave vijaka premale za vrh koji sam imao. Nastavio sam jednostavno ponovno sastaviti telefon, a sada je početni gumb beskoristan, a tako je i 3D Touch. Bio sam izuzetno oprezan s ovim telefonom. Uvijek moram započeti, ali pogotovo kad to radim prvi put. Zaključujemo li da čak i NAJLAŽA vrućina neizravno uzrokuje ovaj problem? To je ludo. Imam novi zaslon i kad dobijem odgovarajuće alate, nastavit ću i zamijeniti. Ima li prijedloga za pomicanje naprijed?

08.06.2017 po Jared Guthrie

Jared Guthrie ne, ne zaključujemo da je vrućina uzrokovala štetu .. zaključujemo da ste umetnuli alat više nego što biste trebali i oštetili kablove ili ste poderali zaslon.

08.06.2017 po Rane

Toplina definitivno nije problem.

Oštetili ste kabel koristeći svoj alat više nego vjerojatno, budući da i 3D Touch i gumb za početnu stranicu ne rade, to je jasan znak da je kabel oštećen jer oba prolaze kroz isti kabel.

08.07.2017 po Ged

Toplina i / ili fizička oštećenja mogu imati neke veze s tim, no čini se da je problem s gumbom za početak prilično slučajan. Neki su korisnici fiksirali desetke telefona zaredom bez ikakvih problema, dok su drugi, uključujući mene, imali 4-5 telefona u nizu s problemom gumba za početni ekran. Na telefonima profesionalno radim više od dva desetljeća i jako sam oprezan (poput ocd-a) dok radim na telefonima, no čini se da ovaj problem u posljednje vrijeme postoji. Moj zaključak je da oštećeni gumbi i fleksibilni kabeli imaju ulogu, ali teško je utvrditi točan uzrok u svakom slučaju.

Nakon što pročitate sve ove poruke, evo nekoliko zanimljivih za isprobati. Eto, gle, drugo je rješenje zapravo uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

27.06.2017 od sam

Pokušajte zamijeniti savitljivi kabel gornje kamere / zvučnika / senzora blizine novim i sve bi opet trebalo raditi u redu. Čini se da je to neispravno ako uzrokuje aktiviranje telefona kad je povezan. To možete zamijeniti novim i sve biste trebali popraviti.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.09.2018 po billa.4you

Rep: 439

Provjerite unutarnje kabele na mjestu na koje se spaja gumb za početnu stranicu i provjerite jesu li svi priključci čvrsti

Komentari:

Bok,

Testirao sam ga nekoliko puta, ali tipka za početni zaslon neće odgovoriti, testirao sam s dva LCD zaslona,

radi samo s originalnim LCD-om s kojim je iPhone došao, to su stvarno čudni problemi.

19.09.2016 po Albert

to mora biti izvorni početni gumb da bi mogao funkcionirati. to je jedinstveni izvorni zaslon pa dodirni ID neće raditi s zamjenom zaslona.

20.09.2016 po reneholms

Misterija se produbljuje, budući da je gumb za početnu stranicu prestao raditi nakon zamjene zaslona, ​​a također je prestao raditi čak i nakon što je IZVORNI zaslon vraćen zajedno s originalnim gumbom za početnu stranicu!

Imajte na umu, maksimalno sam pazio dok sam izvodio popravak i provjerio sve veze i fleksibilni kabel mikroskopom od 500 dolara bez apsolutno vidljivih oštećenja. Mogu samo zaključiti da se početni gumb nekako oštetio interno tijekom rastavljanja i / ili tijekom početnog oštećenja zaslona.

Nakon što pročitate sve ove poruke, evo nekoliko zanimljivih za isprobati. Eto, gle, drugo je rješenje zapravo uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

27.06.2017 od sam

Pokušajte zamijeniti savitljivi kabel gornje kamere / zvučnika / senzora blizine novim i sve bi opet trebalo raditi u redu. Čini se da je to neispravno ako uzrokuje aktiviranje telefona kad je povezan. To možete zamijeniti novim i sve biste trebali popraviti.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.09.2018 po billa.4you

Rep: 151

Bok ljudi

Dijelim ovdje svoja iskustva s popravcima zaslona iPhone 7:

Do prošlog tjedna radio sam 7-8 LCD originalnih sklopova Foxconn (i jedan obnovljeni sklop), sve bez ikakvog gumba za početnu stranicu ili drugih problema.

Za sve ove, ponovno sam upotrijebio tipku HB / Touch i sve ostale 'male dijelove', premještajući ih s napuklih zaslona. NISAM pomaknuo stražnju ploču s produžnim kabelom HB,

Upotrijebio sam VRLO malo topline na donjem dijelu metalne stražnje ploče LCD-a, kako bih ljepilo pustio LCD / Touch flex. Potrebno je vrlo malo topline, jer je materijal tanak i munjevito se zagrijava. Bolje podnijeti malu količinu topline, nego povući savitljive kabele.

ALI moj je sretni niz iznenada završio ... Onaj koji sam prošli tjedan dobio u trgovini, imao je slomljen zaslon I malu pukotinu na staklenom disku HB. HB je bio / je mrtav .. (također prije zamjene zaslona, ​​što mi je kupac zaboravio reći). Dakle, bez klika / dodira.

Pao je na pločnik, iz 'visine prsa', a telefon je sada beskoristan, a ja ne mogu pomoći kupcu, zbog ove podmukle / djetinjaste građevinske politike iz Applea, a jer ga je pao, nema ni garancije .

Rezultat je jedan smiješno skup 'Jet Black - 256GB' - star samo JEDAN mjesec dana i spreman za otpad.

Čudi me da se Apple čak trudi da namjerno troši vrijeme i novac stvarajući gnjavažu i smetnje vlastitim kupcima, a potom i nama 'frajerima'. Zarađuju milijarde, tako da stvarno ne razumijem poantu. To bi se moglo pokazati još većom smetnjom od 'Greške 53', ako to nekako ne poprave, u kasnijim IOS-ima.

Zapravo se nadam da postoji još jedno objašnjenje za to, ali čak i nakon ozbiljnih nagađanja, još uvijek ne razumijem zašto HB-ovi moraju biti upareni s logičkim pločama? Neki inteligentni ppl pokušali su objasniti da je 'napravljen tako da otežava zaobilaženje značajke ID-a dodira'. Ali zašto bi uparivanje određenog čitača s pločom to otežavalo. Imate samo 5-ak pokušaja, dok iPhone ionako ne zahtijeva pristupni kôd. Nadalje, pretpostavljam da su 'podaci o otiscima prstiju', pročitani tijekom postavljanja, pohranjeni na logičkoj ploči .. NE u IC-u na flexu, pa stoga cijela ideja o uparivanju nema apsolutno nikakvog smisla .. ni za mene ionako.

Kao rezultat svega ovoga, plus nedostajući mini priključak, isturena leća kamere, nespretno postavljena tipka 'tipka mirovanja', monopol (i nekoliko drugih smetnji), odlučio sam da će moj sljedeći telefon biti poklapajući se s markom koja na kraju imena ima 'i' ... ne na početku!

Komentari:

Ovo nije rješenje, to je više pričanje.

28.02.2017 po Ged

I gumb za početnik prethodno je slomljen, kao što ste spomenuli, stoga ovo nema nikakve veze s popravkom.

28.02.2017 po Ged

Veza na HB za ukrcaj mora biti šifrirana kako bi se osiguralo da podaci ne mogu biti pročitani zlonamjernim hardverom ili softverom. Međutim, Apple je odabrao jednostavnu statičku simetričnu enkripciju ključa umjesto složenih, sigurnih, ali zamjenjivih postavki javnog ključa.

U njihovoj perspektivi, 'mi' to možemo popraviti, pa je popravljivo. 'Nije nas briga što momci iz treće strane rade.

28.02.2017 po Tom Chai

Hvala Tom .. što si dodao malo smisla u konstrukciju. Nisam na to mislio .. ali ozbiljno. Bi li itko ikad pokušao ukrasti podatke o otiscima prstiju ..? Teško mi je to zamisliti, ali naravno .. MOGUĆNOST je tu, a s 'ludim super vrhunskim nivoom sigurnosti' Jabuka, oni bi to možda htjeli blokirati .. -)

03.02.2017 po FIX4U.DK

@Ged:

Da, bio sam frustriran u to vrijeme .. i nikada nisam proglasio ono što sam napisao kao rješenje. Čak sam u prvom redu napisao da dijelim svoja iskustva, očito u vezi s demontažom izbjegavajući oštetiti produžetak HB-flex .. pokušavajući tako pomoći drugim korisnicima .. pa hvala puno na minusu .. Pogriješila sam naravno, zaslužujući minus, i zaista vas poštujem, jer ste me tako postavili ravno.

03.02.2017 po FIX4U.DK

Rep: 13

Popravljam iPhone 7 plus i promijenio sam zaslon, jer je original bio slomljen, zadržavajući sve ostale originalne dijelove poput gornje kamere / zvučnika i gumba za dom, otkrio sam da s gornjom kamerom / zvučnikom povezanim na matičnu ploču gumb za dom prestaje raditi a na ekranu postoji otprilike 5-10 sekundi kašnjenja, s odspojenom gornjom kamerom / zvučnikom sve funkcionira potpuno u redu bez odgađanja i mogu koristiti gumb za početnik u potpunosti, pokušao sam ovo s originalnim slomljenim zaslonom i istim problemom događa se s tim, iako je i prije radio dobro (digitalizator je samo jako pukao), također sada sam zamijenio gumb za početnu stranicu i kameru / zvučnik novim dijelovima i još uvijek imam isti problem.

Mislim da je to nešto povezano s hardverom na telefonu, ali nisam siguran, molim vas za pomoć.

Komentari:

Imam isti problem, jeste li pronašli neko rješenje ???

07.03.2017 po joseang860724

Nakon nekoliko pokušaja pronašao sam problem i rješenje, bio je položaj savitljivog kabela fotoaparata, trebate spojiti savijanje na položaj s kablom prema dolje, ako kabel spojite u drugi položaj tipka za dom prestati raditi...

07.03.2017 po joseang860724

Prema mom iskustvu, istina je da gornji savitljivi kabel kamere / zvučnika mora biti spojen, inače će početni gumb kvariti. Međutim, nakon čitanja svih ovih poruka, evo nekoliko zanimljivih za isprobati. Eto, gle, drugo je rješenje zapravo uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

27.06.2017 od sam

Pokušajte zamijeniti savitljivi kabel gornje kamere / zvučnika / senzora blizine novim i sve bi opet trebalo raditi u redu. Čini se da je to neispravno ako uzrokuje aktiviranje telefona kad je povezan. To možete zamijeniti novim i sve biste trebali popraviti.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.09.2018 po billa.4you

Rep: 1,4 k

Gumb Početna na iPhoneu 7 neće raditi ako ste zamijenili novi zaslon. Ako je zaslon slomljen i želi da gumb za početni gumb radi, pošaljite svoj iPhone u Apple trgovinu.

Komentari:

Nije istina ... morate ukloniti stari HB (pažljivo!) Na novi zaslon. Jednostavno istraživanje prijatelju :)

09.08.2017 po Wes

što je HB?

26.08.2017 po sultan 393

HB znači gumb za dom

27.08.2017 po Kaye

Rep: 49

Zapravo, imao sam isti problem. Pokušao sam prilagoditi gumb za početni zaslon intenziteta, promijenio je brzinu klika na početni gumb i koristi AssistiveTouch da nadjača ovaj problem. I stvarno mi je uspjelo.

Komentari:

@Angela Derkel

05.02.2018 po billa.4you

Rep: 13

Mogu barem u ovom jednom slučaju potvrditi da je zamjena prox senzora na iph 7 vratila početni gumb u punu funkcionalnost.

Rep: 13

Ažuriranje - imao sam isti HB problem - popravio sam svoj iPhone7 zaslon s iFixit zaslonom (nije jeftin), ponovno upotrijebio svoj HB i stari sklop kamere / zvučnika. Touch ID je radio, ali gumb nije reagirao. Uklanjanje vijka sa stražnje strane gumba nije rješenje. Prošao sam DFU, a ono što mi je pružio bio je 'virtualni' HB koji se na mom ekranu pojavljuje kao duh. Moj dodirni ID otvara početni zaslon i kad se želim iz aplikacije vratiti na njega, sve što radim je dodirnuti virtualni gumb. Čudan je to posao, ali djeluje.

Komentari:

Da biste gumb za virtualni dom učinili još jednostavnijim za upotrebu, idite na Postavke> Općenito> Pristupačnost> Pomoćni dodir> Prilagodi, a zatim pritisnite tipku '-' 10 puta da biste izbrisali sve funkcije, na kraju pritisnite '+' i dodajte samo gumb HOME. Na taj će se način početna tipka na zaslonu ponašati točno poput hardverske tipke, bez ikakvih dodatnih nereda. )

10.08.2019 po billa.4you

Lijepa opcija, nisam to znao, hvala na ažuriranju

18.05.2020 po Adam Maytrot

Hvala što ste mi uštedjeli novac

06.02.2020 po Mikolaj Lukanović

Rep: 13

BOK:

U mom slučaju bila je fleksibilna prednja kamera / zvučnik / senzor, nakon promjene fleksa, početni gumb uspješno radi.

Komentari:

To je zato što su izašli s novim rezervnim gumbima za dom za iPhone7 i 8 koji vraćaju samo funkciju kuće, ali ne i senzor otiska prsta (jer je to šifrirano). Bolje je nego ništa. )

Kada kupujete jedan od ovih novih gumba, to je ili u opisu ili je cijena iznad 10 USD / gumb. Stari jeftini oko 3 dolara ne rade.

03.05.2020 po billa.4you

Nakon promjene fleksa, početni gumb uspješno radi.

Hvala, imam isti problem

29.04.2020 po Mikolaj Lukanović

Imate li neki tutorial kako promijeniti flex?

14.05.2020 po Sander Imadlin

Rep: 439

Pokušajte zamijeniti kabel veze početnog gumba pomoću izvornog na novom zaslonu. Nalazi se ispod upravljanja na LCD-u

Komentari:

Znate li već je li to riješeno?

26.10.2016 po Gerroe

Duhao sam da to primjećujem nakon odspajanja ekrana i ponovnog priključivanja na dno kuće više nije radio. Imao sam radni iPhone 7 bez pukotina. Kad sam glavom izvadio zaslon i zaista ga u onom drugom, a homebotton je bio ne radim na drugom telefonu s drugim sklopom i kućnim dnom. I kad sam napred, izvadio sam ga i smjestio u svoj originalni iPhone i orginAl zaslon, ali kućno dno prestalo je raditi na oba telefona što učiniti što bi to moglo značiti kao popravak pohraniti

29.12.2016 po Hector Batista

Problem s fleksibilnim kablom vratio se u 2016./2017. S zaslonima za obnavljanje niske kvalitete. U današnje vrijeme to je sortirano više ili manje. Da biste izbjegli ovaj problem, nemojte kupovati jeftine 'proračunske' zaslone (20-30 USD), već nabavite dobre stvari (40-50 USD). )

30.08.2018 po billa.4you

Hvala vam na komentaru, mislim da će mi ovo pomoći da riješim problem s mojim telefonom

05.04.2020 po Zimbebabw Armete

Rep: 49

Netko probajte, napravite sigurnosnu kopiju iPhonea 7, zamijenite zaslon zamjenskim zaslonom, zatvorite ga i stavite u DFU način, pustite da se sam obriše, a zatim ga vratite u DFU mod. zanima me samo hoće li zamijeniti firmware i prihvatiti novi zaslon i HB kao izvornik. Učinio bih to, ali nemam iPhone 7 za testiranje.

Komentari:

Ne, neće. HB mora resetirati servisni softver, bilo koji postupak na razini korisnika jednostavno odbija raditi. To je dokazano nebrojeno puta pa ne gubite vrijeme i novac.

18.12.2016 po Tom Chai

I opet!!! dodati. Mislim da će vam trebati HB da telefon prebacite u DFU način rada. Dakle, nakon zamjene HB više ne radi, što znači da u više ne možete ući u DFU. Ovo je ozbiljno. Ne gubite vrijeme kao @tomchai rečeno gore.

25.12.2016 po Abdul Galib |

Na iPhoneu 7 umjesto držanja gumba za početnik držite pritisnutu tipku za smanjivanje glasnoće za resetiranje pa misleći da biste iPhone trebali staviti u DFU istom metodom, niste pokušali, ali samo mislite da će to uspjeti.

26.12.2016 po DC LifeTech

Nisam čuo da bi to uspjelo. Ali ako ne znamo, trebali bismo barem pokušati. Ovo bi mogao biti način na koji nas je Apple pokušao spriječiti da radimo na ovim telefonima. Poput pogreške 53

26.12.2016 po iMedic

Da, to nažalost neće raditi, telefon će se jednostavno ponovno pokrenuti i za to su vam potrebni potpuno isti dijelovi ..

29.12.2016 po MARIAN IGNAR

Rep: 1

Je li netko pronašao pouzdano rješenje ili može potvrditi da zamjenski zasloni neće raditi. Još uvijek dobivam oprečna izvješća. Neki kažu da tipka koja ne radi samo je loš popravak, drugi kažu da je Apple opet nastrojen.

Komentari:

zte grand max se neće uključiti

Čini se da je sve gore navedeno ... ako je početni gumb ili njegov savitljivi kabel slomljen, potpuno je snimljen, osim da ga odnesete u Appleovu trgovinu na zamjenu.

S druge strane, to bi također mogao biti uzrokovan produžnim savitljivim kabelom gumba za početak koji prolazi kroz stražnju stranu LCD-a i / ili oštećenim savitljivim kabelom kamere / zvučnika na vrhu. Stoga pažljivo provjerite sve one prije nego što se obratite Apple trgovini.

Nakon što sam pročitao puno prijedloga, evo jednog koji mi je zvučao zanimljivo. Eto, ovo rješenje je stvarno uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.10.2018 po billa.4you

Rep: 1

Riješio to. Nedavno sam imao ovaj problem na iPhoneu 7 Plus. Prvi sam put zamijenio zaslon. Tada sam primijetio da senzor koji isključuje zaslon prilikom upućivanja poziva ne radi.

Nakon što sam drugi put otvorio telefon kad sam ga ponovo sastavio, dobio sam poruku o gumbu za početni koji možda treba uslugu. Telefon je također bio izuzetno spor. Prednja kamera nije radila, kao ni senzor. Mnoge su aplikacije prestale raditi.

Pomoću svog elektronskog mikroskopa mogao bih uočiti problem s matičnom pločom. Zamijenio sam male čipove i sve je radilo dobro. Dobio sam nekoliko sati glavobolje i zečje rupe.

Ovaj je problem uglavnom zbog neispravnog zaslona, ​​ali ponekad može biti i matična ploča.

Posjedujem i vodim malu popravku u Švedskoj.

Komentari:

Dobar posao, Tony, nažalost većina pojedinaca ili čak trgovina nemaju potrebnu opremu za mikro popravke na razini ploče.

Uzrok tome može biti i produžni savitljivi kabel gumba za početak koji prolazi kroz stražnju stranu LCD-a i / ili oštećeni savitljivi kabel kamere / zvučnika na vrhu. Stoga pažljivo provjerite sve one prije nego što se obratite Apple trgovini.

Nakon što sam pročitao puno prijedloga, evo jednog koji mi je zvučao zanimljivo. Eto, ovo rješenje je stvarno uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

03.10.2018 po billa.4you

Rep: 1

To je nešto drugo, događaju se druge stvari. Stalno imamo poteškoće da smo morali prestati popravljati iPhone 7 u našoj trgovini. Danas sam se igrao sa svojom osobom iPhone 7. Otvorio sam telefon za 140 stupnjeva i ne radeći ništa drugo vratio sam ga i tipka za početnik prestala reagirati. Očitava mi otisak prsta, ali nema klika.

Komentari:

Popravio sam mnoge iPhone 7 i 7 plus i nisam imao problema.

Ako je početni gumb prestao reagirati nakon što ga je samo otvorio, oštetili ste kabel s desne strane telefona.

Ili koristite previše topline, postoji mali čip koji se nalazi na fleksibilnom gumbu za dom, ako je oštećen, Touch ID će i dalje raditi, ali normalna funkcija gumba za dom neće, ovo će trebati zamijeniti, ponovno staviti u kuglu , ili će možda čak i preoblikovanje raditi.

To je ipak nešto što radite.

29.07.2017 po Ged

Pretpostavljam da sam danas uzeo 2 7 plus, uzeo sam vremena za to. Izašao jako dobar.

Mislim da jednostavno moram biti jako oprezan

29.07.2017 po ABDULLAH FARRUKH

Njegov Apple softver. Jesu li svi prijedlozi, premium zaslon, ciklus napajanja, vraćanje, ponovno upotrijebljeni tvornički vrpčasti kabel, drugi zasloni itd. Nema radosti. Dopušteno je ažuriranje s 10.3.2 na 10.3.3 i voila! Sve to djeluje.

Preporuka: Ne dopustite da se telefon napaja isključenim hardverom i zadržite izvorni gumb Početna. Hardver je bio u redu. Čini se da je telefon osjetio da je otvoren i / ili zamijenjen hardver i ušao u snit. Nema sumnje da će Apple tvrditi da je to sigurnosni problem, vjerojatno sigurnost popravka $$$$.

08.01.2017 po Tom H

Imao sam istu frustraciju s 5 iPhone 7 zaredom, dok sam koristio skupe OEM ekrane od 50 dolara.

Nakon puno istraživanja naišao sam na prijedlog koji mi je zvučao zanimljivo. Eto, ovo rješenje je stvarno uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

14.03.2018 po billa.4you

Rep: 85

Moje je iskustvo dvostruko ... ili slomite HB ili je zaslon neispravan. Od stotina koje sam učinio, ovo su jedina dva problema koja sam vidio. Mislio sam da sam slomio HB na jednom od najnovijih popravaka, isprobao 5 različitih zaslona i odustao. Ispalo je da sam imao lošu seriju neemenovanih ekrana koji su imali neispravan flex (ozbiljna loša sreća!).

Samo pripazite s uklanjanjem HB-a (lagano podignite malo udesno, ali izo spreja i igraće karte i lijepo izlazi, budite nježni oko čipa u10 ic (velikog ic-a u sredini HB-a), može se zamijeniti, ali trebate skillz!

Nabavite kvalitetne zaslone, znam da ljudi vole maksimalizirati dobit jeftinije na ekranima, ali ne vrijedi za ip7 kakav stoji, na kraju samo pomaknete HB više i to uzrokuje dodatni stres na ionako slabom kabelu. Od sada idemo na obnovljene originalne LCD zaslone i postižemo izvrsne rezultate, oko 95% svih zaslona radi savršeno.

Nisam vidio nikakve probleme sa SW-om ili samo njihovim otvaranjem, IMO su samo mitovi za loše popravke.

Komentari:

+1. Ako iPhone ne radi ispravno nakon zamjene zaslona, ​​gumb početni je oštećen zbog naprezanja kabela tijekom uklanjanja. ILI imate lošu fleksibilnost na zaslonu. Također, isključite iPhone dok ga servisirate!

15.10.2017 po Richard Rosenberger

Rep: 1

Ispao mi je zaslon i7. Otvorio sam zaslon i shvatio da je to puno više truda od ostalih telefona. Vratio sam zaslon. Sada se gumb početni neće pokrenuti.

Ima li prijedloga?

Rep: 1

Problem je u tome što gumb i7 nakon što početni gumb ne može raditi, barem za mene probao sam nekoliko njih, ali bez uspjeha.

Komentari:

Problem je u tome što početni gumbi za dom ne mogu raditi za i7, barem za mene sam pokušao nekoliko njih i ništa.

24.08.2017 po Omar

Rep: 23

zamjenjujem zaslon, početni gumb radi, ali Touch ID koji skenira ne radi sve, ¿ima li tragova?

Rep: 1

Bok, promijenio sam kompletnu obnovu ip6 za novu potjeru stražnjeg kućišta, sve vrpce promijenjene s originalnog Appleovog zaslona ispod metalne ploče i premješten originalni početni gumb .HB radi, ali ne prepoznaje skener otiska prsta. Rečeno mi je da uzmem mala kvadratna pločica ispod konektora koji HB konektor spaja na zaslon nalazi se ispod vrpce ekrana. je li to istina? Ažurirao sam iOS, ali nema prevage. Ne smeta mi što ću biti iskren jer još uvijek mogu unijeti četveroznamenkasti pristupni kôd za otvaranje telefona. Im razmišljam učiniti istu nadogradnju na plavu ili crvenu stražnju potjeru za svoj ip7, ali nakon čitajući sve postove umoran sam od nestrpljenja da sada otvorim ip7 samo u slučaju da HB uopće prestane raditi. ovo je samo zato što se moj telefon razlikuje zbog oštećenja. bilo koji podatak o ovoj nadogradnji pa imam operativni HB kad jednom napravim i na što paziti.

Ažuriranje (01.05.2018.)

.

Rep: 23

Samo ažurirajte ili vratite iOS.

To mi je pomoć.

Rep: 1

RJEŠENJE ZA KUĆNE GUMBE !!

Imao sam isti problem s gumbom za početak kao i mnogi od vas, s 5 iPhone 7 zaredom dok sam koristio skupe OEM ekrane od 50 dolara.

Nakon puno istraživanja naišao sam na prijedlog koji mi je zvučao zanimljivo. Eto, ovo rješenje je stvarno uspjelo !! Jednostavno sam olabavio vijak na stražnjoj strani početnog gumba koji ga drži na metalnom nosaču, ponovno sam pokrenuo telefon i početni je gumb savršeno počeo raditi.

Svi krediti idu na:

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

Što je sasvim logično, jer bi lagano iskrivljenje osjetnika dodira moglo uzrokovati njegov kvar, stvarajući sve strašne probleme s dodirom. Sada bi mogli postojati i drugi uzroci, poput jeftinog / nekvalitetnog zaslona za zamjenu (ne budite jeftini! Hahaha), slomljena vrpca ili oštećeni softver, što se sve može riješiti prilično jednostavno, ali olabavljenje vijaka gumba za početnik trebalo bi biti prvo pokušao. :)

Komentari:

Nema problema, i vjerujte mi, čak i za ovu tehnologiju od 1999. godine, prilično sam dugo bio zapriječen tim problemom. Čini se da to može biti uzrokovano slomljenom vrpcom (i gornjim i donjim senzorima), ili jednostavno previše zategnutim vijkom osjetnika dodira, što ometa njegov normalan rad. A razlog zašto se dodir sinkronizira s glavnom pločom izvan mene je, mislim da je to jednostavno glupo i monopolistički. Nije da će netko lemiti žice kako bi vam ukrao otisak prsta. lol

31.03.2018 po billa.4you

Rep: 13

Imao sam ovaj problem sa slomljenim iphone 7 plus koji sam kupio sa oštećenim zaslonom. Telefon je savršeno radio s ispucanim zaslonom, uključujući početni gumb i dodirni ID, no kad zamijenim ekranom za kopiranje, početni gumb i dodirni ID ne rade, pa sam dijelove vratio na stari izvorni zaslon i obojica su radili . Zatim sam kupio originalni obnovljeni LCD iz druge trgovine dijelova i i početni gumb i dodirni ID radili su.

Ovo je povezano s hardverom .. za iphone 7 / 7plus preporučujem upotrebu vrhunskog LCD-a umjesto jeftine kopije. Također se ovaj problem može pojaviti ako ste bili pregrubi sa samim gumbom za početak pa ga svakako zagrijte prije uklanjanja s originalnog lcd-a.

Komentari:

Imao sam isti problem s gumbom za početak kao i mnogi od vas, s pet iPhonea 7 zaredom dok sam koristio skupe OEM ekrane od 50 dolara, ali to nije bio pravi uzrok.

Nakon puno istraživanja naišao sam na prijedlog koji mi je zvučao zanimljivo. Eto, ovo rješenje je stvarno uspjelo !! Jednostavno sam olabavio vijak na stražnjoj strani početnog gumba koji ga drži na metalnom nosaču, ponovno sam pokrenuo telefon i početni je gumb savršeno počeo raditi.

Svi krediti idu na:

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Ovo možda neće popraviti sve, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

Što je sasvim logično, jer bi lagano iskrivljenje osjetnika dodira moglo uzrokovati njegov kvar, stvarajući sve strašne probleme s dodirom.

Sad bi mogli postojati i drugi uzroci, poput jeftinog / nekvalitetnog zamjenskog zaslona, ​​slomljene vrpce ili oštećenog softvera, što se sve može prilično jednostavno riješiti, ali prvo treba isprobati otpuštanje vijaka gumba za početak. :)

31.03.2018 po billa.4you

Rep: 1

*** KONAČNO RJEŠENJE ZA FIKSIRANJE BROJA SENZORA DODIRANJA !! ***

Dečki, imao sam istu frustraciju s pet različitih iPhonea 7, dok sam koristio skupe OEM ekrane od 50 dolara, pa nije uvijek zaslon taj koji uzrokuje problem.

Nakon što pročitate sve ove poruke, evo nekoliko zanimljivih za isprobati. Eto, gle, drugo je rješenje zapravo uspjelo !! U potpunosti sam uklonio taj jedan vijak, ponovno pokrenuo telefon i početna tipka je počela savršeno raditi.

27.06.2017 od sam

Pokušajte zamijeniti savitljivi kabel gornje kamere / zvučnika / senzora blizine novim i sve bi opet trebalo raditi u redu. Čini se da je to neispravno ako uzrokuje aktiviranje telefona kad je povezan. To možete zamijeniti novim i sve biste trebali popraviti.

31.05.2017. Screensaviors

Otpustio sam vijak iza središta početnog gumba (držeći ga za metalni nosač) i to sada magično djeluje. Možda ovo neće popraviti puno njih, ali uspjelo mi je. Upravo sam stezao taj vijak, ali sigurno je bio previše udoban.

Što je sasvim logično, jer bi lagano iskrivljenje osjetnika dodira moglo uzrokovati njegov kvar, stvarajući sve strašne probleme s dodirom.

Također, gornji savitljivi kabel kamere / zvučnika mora biti spojen, inače će tipka za počet kvariti.

U zaključku, koristite samo visokokvalitetne zaslone (ne budite jeftini! Hahaha) i nemojte prekomjerno zatezati jedan vijak na stražnjoj strani osjetnika dodira. Što je sasvim logično, jer bi lagano iskrivljenje osjetnika dodira moglo uzrokovati njegov kvar, stvarajući sve strašne probleme s dodirom.

Komentari:

@Anwar Zakir

18.04.2018 po billa.4you

@Baladeva Ratna

05.02.2018 po billa.4you

Da, uvijek kupujte najkvalitetnije dijelove ...

21.05.2018 po Flica Hussey

Napomena: Ako imate servis, ne bojte se tražiti poštenu cijenu umjesto povoljne cijene podruma za svoje dijelove i usluge. Korištenjem dobrog visokokvalitetnog zaslona možete pouzdano ponuditi jednogodišnju garanciju, dok drugi tip s ulice neće moći sa svojim jeftinim usranim ekranima ili će se začas pokvariti. Većina se kupaca sjeća kada imaju dobre dijelove i usluge)

14.08.2018 po billa.4you

@ Alex Sander

Pa, Alex, puno 'jeftinih' otplaćenih trgovina koristi dijelove za smeće i ne shvaćaju da će ih to dugoročno koštati, a prije svega kupuju kvalitetne. Čak i ako ga dobavljač zamijeni, vrijeme i trud koji su potrebni za pakiranje, pisanje bilješke, otpremu, praćenje, čekanje, koštat će više.

Svakog dana kupci uđu u moju trgovinu totalno zgroženi popravkom u trgovačkom centru radeći ovu vrstu sranja. Valjda loše za njih, dobro za mene. )

31.08.2018 po billa.4you

Rep: 1

Dakle, kupujem iphone 7 sa slomljenim ekranom i gumbom za početak, pa koje alate i dijelove trebam kupiti? Može li mi netko možda pomoći?

Komentari:

To je pitanje poput: 'Upravo sam kupio automobil u sudaru, koji dijelovi i alati su mi potrebni da bih ga popravio?' Sigurno ne bih ni pomislio na popravak srušenog automobila, pa je na toj noti vjerojatno bolje da ga odnesete u lokalnu profesionalnu telefonsku trgovinu. To je ponekad izazov čak i za profesionalce koji to rade godinama, a kamoli za nekoga tko traži koji će dijelovi i alat biti potrebni. Zaista ne košta toliko (manje od sto) i uštedjet će vam tonu glavobolje. Samo prijedlog, radite što god želite.

09.10.2018 po billa.4you

Rep: 1

Mislim da je ovo novo rješenje za početni gumb Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

moj i telefon 7 plus dom ključ ne raditi nakon zaslon zamjena kako riješiti ovaj problem

Rep: 325

Ili fleksija za početni gumb na novom zaslonu ne radi - ili je kabel na gumbu sam oštećen. Ako se radi o savijanju zaslona - upotrijebite drugi zaslon, ako je pukotina u gumbu početnog gumba problem. Samo jabuka može zamijeniti početne tipke za iPhone 7/8. Međutim, nedavno je 'izumljeno' rješenje koje ide oko jabuke. Možete kupiti novi chargeflex, uz koji se nalazi novi početni gumb, koji će zaobići provjeru hardvera prilikom pokretanja i natjerati vas da koristite telefon. Međutim, bez dodirnog ID-a, au nekim slučajevima i munja neće raditi sa slušalicama .. :)

Rep: 1

Dakle, ažurirajte ... moja je kći ispustila iPhone 7Plus i zaslon se razbio. Zamijenio sam ga kompletom za zamjenu zaslona, ​​a jedan je zamijenio sve što je radio, osim gumba za početnu stranicu. Ni funkcionalnost ni skeniranje otiska prsta nisu uspjeli. Razdvojio sam je i nekoliko puta bezuspješno provjeravao veze. Otprilike tri tjedna kasnije ona ga je opet bacila i pretukla, a moje samopouzdanje srušilo. Odnio sam ga u kiosk za popravak u trgovačkom centru, a oni su zamijenili zaslon i sada sve funkcionira? Dakle, nisam baš siguran što je to popravilo ili zašto prije nije radilo.

Komentari:

iskreno, najvjerojatnije je to bio zaslon koji ste koristili. radim u servisu i prolazimo stotinjak tjedno. slučajno ćemo imati potpuno nove zaslone koji ili neće prepoznati početni gumb ili će uzrokovati pokretanje uređaja. potvrđujemo testiranjem istog zaslona na drugim uređajima. zamijenite zaslon s drugim i on dobro funkcionira. naša je teorija da kabel ide od priključka gumba za početnik do logičke ploče. možda kink ili samo loša vrpca. kako god se to često događa kod nekoliko proizvođača zaslona. id tražim povrat novca na onom ekranu koji ste prvotno pokušali da sam to bio ja.

04.02.2019 po Chris k

Rep: 1

Pozdrav svima, prolazim kroz ovu bol i u ** prije nekoliko dana ... prije nekoliko dana zamijenio sam slomljeni zaslon s ne tako dobrim novim i testirao sam ga (nažalost bez trenutnog instaliranja gumba za početnu stranicu) kako bih vidio da li radi. Jednom kada sam vidio da to radi, instalirao sam početni gumb na novi zaslon, trudeći se biti što nježniji, a telefon mi je dao poruku o pogrešci dodirnog ID-a. Stoga sam vratio gumb za početnu stranicu na slomljeni zaslon, ali otkrio sam čudno ponašanje: zaslon osjetljiv na dodir nije reagirao (a gumb početni više nije radio). Nakon nekoliko pokušaja primijetio sam da ako je priključak zaslona s desne strane spojen, dodirni zaslon ne reagira, sa ili bez veze gumba za početni zaslon. Ako je spojen samo lijevi konektor zaslona, ​​zaslon osjetljiv na dodir radi, ali ne i gumb za početni zaslon. Na novom zaslonu zaslon osjetljiv na dodir umjesto toga radi sa sva dva priključka, ali gumb za početnu tipku ne radi. Je li netko od vas doživio ovako nešto? Hvala!

Komentari:

Mogu se složiti s tobom, isto mi se dogodilo prije dva dana - (tužno lice)

20.05.2020 po Jerry Mindful

Albert